Elhunyt a harmadik Magyar Köztársaság harmadik miniszterelnöke. Horn Gyula 1994. július 15. és 1998. július 6. között volt hazánk kormányfője. Elődje Boross Péter, utódja Orbán Viktor. Horn Gyula – élt 80 évet!
Személyes érintettségünk, hogy az 1998-as választások előtt a Közgáz falai közt mérkőzött meg Orbán Viktorral egy vita keretében.
Sosem szavaztam rá, de szimpatikus volt.
Béke legyen poraira! Igazi nagy politikus volt.
Istenem, egy ilyen ember! Ez nem lopott, a fizetése valahány százalékát meg átutaltatta gyermekétkeztetésre.
Köszönjük Miniszterelnök Úr!
Részvétem.
A rendszerváltás utáni időszak egyik legemberségesebb és legközvetlenebb magyar politikusa volt.
RIP
a mai politikusokhoz képest igazi államférfi volt,
európa történelmét átírta,
orbán a közelébe se ér sajna
Remélem már beköszönt a főnökeinél lent, mélyen a poklok poklában.
nyugodjon békében.
(ő volt az a kiemelkedő politikus, aki piásan is okosabbakat tudott mondani, mint mások józanul !)
@Éhes_ló: ha majd idővel leérettségizel, másként látod
Az egyetlen magyar politikus volt az elmúlt 25 évben.
És az egyetlen a rendszerváltás után, aki nem a saját és a haverok zsebe tömésével volt elfoglalva, hanem tett is valamit az országért. Ha ő marad 1998-ban, és nem az Orbán-Torgyán-Pintér maffia jön, ma nem itt tartana az ország.
@yard:
Szerinted ezzel az ésszel le fog?
Vagy hallottad, hogy annyira leviszik az érettségi követelményeit?
én tényleg nem akarok rombolni itt semmit, de nem ő válaszolta arra a kérdésre, hogy:
– (többek között)Az ön parancsára lőttek a tömegbe 56-ban?
azt hogy
– Igen, és?
mert ha igen…
@mrbloodbunny: nem ő
@Éhes_ló: mit keresel itt ha csak mocskolódni vagy képes?
Isten Nyugosztalja Miniszterelnök Úr!
Példát mutatott a kulturált politizálásból,
az empátiáról, az emberségről.
Pl. kétharmaduk volt a parlamentben, de eszükbe sem jutott visszaélni vele !
@mrbloodbunny:
Biztos nem, mert sorkatona volt, nem nagyon vezényelhetett semmit.
@Sanyi az alvégről:
Na igen, a világ mégis sokkal inkább emlékezni fog rá, mint ezekre az alkotmányozó faszkalapokra és viktátorukra.
@yard: figyu, szerintem vér ciki, hogy egy az 56-os forradalomban az oroszok oldalán felkelőkre vadászó pufajkás gyilkosnak, a kommunista mocsok egyik utolsó velejéig rohadt képviselőjének gazsuláltok még akkor is, amikor a poklokra rohadta magát végre az agyi lepusztulás és alkoholgőz évtizede után.
Remélem biszku is hamarost követi és akkor majd jól ellesznek rosenfelddel, appellel, csermanekkel és a többi tetves kommunista mocsok haverjukkal az ördög setét valagában.
Ez nem érettségi tétel a jesivátokban és persze a TGM és elvbarátai által vezetett büfé-ruhatár szakon sem tanították, tanítják sosem. 😀
Nem PC a tetteit sosem bánó komancs mocskot utálnotok?
@Visionstar: ide van írva valahová, hogy csak a pokolra azállt komancs pufajkás seggét nyalni lehet itt?
Mesélj nagy tudós!
Hornék nem éltek vissza a (nagyobb!!) kétharmadjukkal, mint most Orbánék. Minden elismerésem. Sokkal intelligensebb ember mint bármelyik minelnök volt.
Ha a Bokros csomagot nem ritkítják ki Sólyomék, és nem uszítanak ellene Orbánék, most minden bizonnyal jobban élnénk mint a Csehek, vagy a Szlovének. Még a kigyomlált csomag is akkora lökést adott az országnak gazdaságilag, amire nemzetközileg is felfigyeltek. Hornék bevállalták. Hatalmas tettet vittek véghez, de ez az ország történelmi érzékkel elgáncsolta saját magát. Újra és újra.
Most havonta taposnak minket Orbánék, már többet húztak ki belőlünk mint Bokros, és mégis a kilátástalanság, reménytelenség fogja az ország. Micsoda különbség.
Pártállás ide, vagy oda, a világon nem sokan mondhatják-ták el magukról ,hogy ilyen szerepük volt a keleti blokk szétesésében.
@Éhes_ló: pufajkás volt. Kommenista volt. És mégis neki köszönhető hogy most nem kötelezően tanulják a fiatalok az orosz nyelvet.
Ő indította el a nyugdíjas szavazók megvásárlási kampányát a 65 éves kortól ingyenes tömegközlekedéssel, sőt, az 1998-ban bedobott ingyenes repülőjeggyel. Ha belegondolok, hogy a nyugdíjasok ingyen röpködnének, míg a diákok az iskolába járáshoz is bérletet váltanak… Ez volt az a szellem, amit nem kellett volna kiengedni a palackból, még évtizedekig nyögni fogjuk, mert minden politikus a nyugdíjas szavazatokért töri magát. Már csak ezért sem volt államférfi, csak egy a populisták közül.
Sajnálom őt. Remélem hogy orbán nem sokára követi őt.
@Éhes_ló: ja, zsidó vagy?
@Éhes_ló:
Mielőtt megszülettem talán gazember volt.
Az életemben, egy igazi államférfi és politikus.
R.I.P.
@Éhes_ló: Köszönjük Emese!!!
Elmehet…
Isten nyugosztalja.
@Éhes_ló: Nincs valami birkamenet ilyenkor, ahol a hozzád hasonló féleszűeket tárolják egy időre, hogy addig se legyenek útban?
@Éhes_ló:
Meghalt a narancsbolsi vezérkar?
@Éhes_ló:
Majd figyeld a nyugati demokratikus jogállamok reakcióit holnap. Akkor kiderül, hogy csak a jellegzetes jobbos mocsok jött-e ki belőled, esetleg a demokratikus nemzetközi közösség kicsit másként emlékezik…
“…És a miniszterelnök, Horn Gyula? Nos, ő a nyolcvanas évek reformkommunistáinak egyike. Külügyminiszterként részben az ő érdeme volt a vasfüggöny megnyitása Ausztria felé 1989-ben, illetve még ugyanabban az évben a keletnémetek kiengedése, ami a berlini fal lebontásának kezdeteként értékelhető. De 1956-ban? Nos, ekkor a fiatal, huszonnégy éves Gyula a rettegett és gyűlölt önkéntes milícia tagja volt. Egyike azoknak, akiket steppelt vattakabátjukról csak pufajkásokként emlegettek, s akik nem csupán harcoltak, hanem begyűjtötték és összeverték azokat, akik folytatták az ellenállást.
Tetteit megmagyarázta. Fiatal volt, s a forradalmárokat tette felelőssé hőn szeretett bátyja haláláért. Bocsánatot kért – bizonyos mértékig…”
Meghalt, gyászolja akinek fáj a halála, emlékezzenek nyugodtan a jó döntéseire, de ne akarja senki a halála miatti gyászra fogva letagadni, hogy egy diktatúra kiszolgálója és haszonélvezője volt.
1990-ben fel kellett volna kötni nagyon sok mocsadékkal együtt.
@Éhes_ló: te is csak a kocsmatöltelék szüleid elmeséléséből ismered azt a kort, de van bátorság benned hogy megmondjad a frankót, így van ez rendjén
@nemorino:
“Már csak ezért sem volt államférfi, csak egy a populisták közül. “
Na, akkor figyeld a nemzetközi demokratikus jogállamok reakcióit holnap!
Elég sokáig az ördögnek se kellett. Végül csak elvitte…
@Muad\\\’Dib: tudod én leszarom mit tett 56-ban, ha semmit se csinált volna akkor is jönnek az oroszok, 56-ban a nyugati országok hagytak minket magunkra, a többi már részletkérdés, tette amit tennie kellett hogy irányító maradjon, de sokmindent tett később azért hogy az ország ne legyen olyan szar hely mint most
A szarházi orbánnak jól jött ez is. Most pár hétig amíg erre Hornra figyel mindenki, megint rabolhatnak pár milliárdot. Tűzre velük. Csicska narancsmaffia!
@kuki123:
“1990-ben fel kellett volna kötni nagyon sok mocsadékkal együtt.”
Ismered a neten keringő jobboldali kommancsok névsorát?
Nyugodjon békében!
@Muad\\\’Dib: a kilátástalan prolisorból jött, nem véletlen, hogy ’45 után kommunista lett jobb élet reményében. Ám proligyerek maradt mindvégig. Jó értelemben.
@yard: ki?
@kerek négyszög:
‘demokratikus nemzetközi közösség kicsit másként emlékezik…’
ez jó!mondj még ilyeneket.sokat
@fingerbangs:
Gondolom minden diktatúrával – és azok kiszolgálóival – kapcsolatban hasonlóan érzel, amit ez az ország átélt a huszadik században…
@yard:
Relativizálgatunk a diktatúrák között? Ejnye-ejnye…
@Éhes_ló:
te egy ordenáré nagy fasz vagy. Menjél mert kezdődik a hírtévén a bauerzsolti műsora.
Elnézést kérek mindenkitől, de az ilyen barmoktól mindig elgurul a gyógyszerem.
** OFF **
hibás a blogdobozban megjelenő cím, kimaradt a t a miniszterelnökből.
@Rohadjmegorban: aki annyira tájékozott az ügyben, és nincs más témája
@Muad\\\’Dib: dehogy, rúgd seggbe a történelmet
Amikor jó pár éve megkérdezte tőle egy riporter, hogy Horn Úr, Ön pufajkában, gumibottal verte az embereket 1956-ban, azt válaszolta:”naés?”
Hár én most azt mondom:
meghalt horn gyula
naés?
remélem sokat szenvedett a rohadt patkány.A sírjára még egyszer ráhugyozok.
Neki köszönhetem, hogy meglátogathatom a távol élő gyerekeimet, mert a nyugdíjamból nem tellene rá. Neki köszönöm, hogy a saját jogon járó csekélyke nyugdíjam mellé megkapom az elhunyt férjem nyugdíjának a 30 %-át, így megélek valahogy. Nyugodjon békében, Miniszterelnök úr.
Nyugodjon békében.
Bevallom, én nagyon nem bírtam (finoman fogalmazva), de aztán jött Orbán, és át kellett értékelnem. Valahol tragédia, hogy egy volt komcsi mérföldekkel demokratikusabb vezető volt mint egy nevében “demokrata” pártból jött politikus.
Most, hogy halott, a legnagyobb élő exkommunista az Orbán által rehabilitált, fideszes Pozsgay.
Külföld: ellenfél!
magyar: ellenség!
külföld: isten nyugosztalja!
magyar: hogy rohadt volna meg előbb!
külföld: kitüntetést!
magyar: nyugdíjmegvonást!
külföld: nagy államférfi!
magyar: gonosz törpe!
És ti mit gondoltok Orbán Viktorról?
@kerek négyszög:
Hát szép hosszú a lista az egyszer biztos…de szűkítsük a kört: Fidesz, MDF, KDNP, Kisgazdapárt…Ez számít(ott) (ál)jobboldalinak
Éhes ló, mint a gazdája! A hataloméhes orbán!
Pufinak annyi
@yard:
Nem érdekel, hogy amúgy rendes srác maradt. Ez biztos fontos a rokonainak, meg az ismerőseinek, de nekem nem. Amúgy egy DIKTATÚRA kiszolgálója volt, részt vett egy forradalom leverésében, és némely rokonai a mai napig ellenforradalomnak tartják 56-ot. Ilyen egyszerű ez.
@mrbloodbunny: Ő volt, de nem konkrétan tömegbe lövetésről volt szó, hanem arról, hogy pufajkás (azaz a forradalmárokkal szembeni megtorlásban részt vevő karhatalmista) volt-e.
@Óz, a nagy varázsló: Viszont az sem igaz, hogy sorkatona lett volna. Egyrészt már 1954-ben tisztté avatták, másrészt 1956-ban önként jelentkezett a hírhedt pufajkás “Hunyadi Zászlóalj”-ba, ahol olyan aktívan üldözte a forradalmárokat, hogy 1957-es leszerelésekor Munkás–Paraszt Hatalomért Érdemérmet kapott. Erről részletesen l. Germuska Pál történész három oldalas írását a HVG.hu-n:
hvg.hu/itthon/20070706_horn_gyula_karhatalmista_hunyadi_germuska
@Muad\\\’Dib: Meg a pozsgays ’56-os sajnálatos események’… :-))
Amúgy egy DIKTATÚRA kiszolgálója volt
És egyben az egész kommunista világ bedőlésének elindítója.
Nem megy már neki teherautónak konyakosan.
@sárkányfő:
“Valahol tragédia, hogy egy volt komcsi mérföldekkel demokratikusabb vezető volt mint egy nevében “demokrata” pártból jött politikus.”
Igen ez elég morbid, és egyben tragikus is a magyaroknak. Hihetetlen egy ország ez. Egy volt kommunista leiskolázta a mai demokratákat. Akik egy hasonló rendszert kezdtek kiépíteni, mint ahonnan Horn jött. HIHETETLEN!
Látom az idő megszépíti az emlékeket. Ezt az embert gyászolni…
@Muad\\\’Dib: képes volt váltani, bár prolinak született és nyilván nem Horthy volt a példaképe. A kommunisták ugyan olyan jól használták a hazug propagandát céljaikra, mint Goebbels, eltartott neki pár évig, míg szakított. Nem volt megélhetési párttag, mint a jelenlegi apja, anyja, meg ő, meg a barátainak jó része, és nem ment körbe minden ideológián, hogy hatalomra jusson, mint a trafikos. Kiszámítható ember volt, elfogadható ember volt, csak rosszabbak jönnek.
idióta barmok…
önkéntes pufajkás kis patkány volt, aki először vérrel szerzett magának elismertséget, aztán meg egy tál lencséért eladta az országot
ne gyertek a nemzetközi elismertséggel, mert te is méltatnád azt a barmot, aki három szál cigiért, meg egy sörért a nevedre íratja a családja vagyonát, mégha előtte kis is irtotta a fél családját..
kb ilyen ember volt
meg se kellett volna születnie
és ne kezdjetek orbánozni, meg békemenetezni birkák, mert remélem, hogy mielőtt kimúlt orbán még utoljára jól lecumizta, a többi senkiházi “rendszerváltó” patkánnyal egyetemben
Egy a hazaáruló, országromboló, a hazát kifosztó felkapaszkodott retkes bolsik közül. Neki is köszönhetjük, hogy az van, ami. Menjen a pokolba rákosi, meg kádár mellé.
Nemrégiben elhunyt valaki más is, akinek halála okán liberális össztűz zúdult az illetőre. A helyzetre való tekintet nélkül.
Ezért engedem meg, hogy Horn Gyula sajnos tragikus szerepet játszott a “rendszerváltoztatásban”. Részt vett annak elkúrásban. Nem kicsit. Nagyon.
Most már valószínűleg tudja, hogy semmire épült egész földi pályafutása.
Gyorsan kaparják el és haladjunk tovább.
@painkiller21: pláne, hogy a söfőrje vezetett. De semmi baj, mert te még csak csecsemő lehettél amikor a baleset történt.
@Óz, a nagy varázsló: igaz. Akkor már az ország se létezne.
Túl sokat költöttek becsületesen dolgozók adójából a gyógykezelésére. Nem ezt a halált érdemelte (hanem kötelet). És nem most (hanem már évtizedekkel ezelőtt).
@AbuBakr: Nem akarsz öngyilkos lenni?
Falkástól teszik tiszteletüket az operett idiofasiszták. Zárva a kocsma?
Bár a “meghalt” leírás pontos abban a tekintetben, hogy Horn Gyula már nem él, de a helyes kifejezés egy halálhír kapcsán az “elhunyt” lenne.
Nem értem hogy a média miért használja ezt rosszul, akárcsak a “magyarul”-t a “magyarán” helyett. Vagy a “Magázás”-t az “Önözés” helyett.
Ui
Respect Horn Gyula, nyugodjon békében. Utána csak rosszabb miniszterelnöke volt a hazának.
@HgGina: Anyádéra mennyit költöttek?
a magyar emberek tisztába vannak vállalhatatlan életével csak a zsidó média kozmetikázik ezerrel
@dual824: Amennyit a tiédre kiskomcsi… 😀
Azért nem véletlen,hogy a Corvinusra járnak ezeknek a félkegyelműeknek az ivadékai.Apu útját járják.
@Visionstar: azért tört el mindkét csuklója a kis pufajkásnak mi? mert a sofőr vezetett…
a sofőr fele annyi sérüléssel megúszta, pedig egy karambolnál a vezetőülés a legveszélyeztetettebb hely
el is tűnt a csávó mint szürke szamár a ködben, jól befenyítették, nehogy ugasson
ha elhitted, hogy nem gyulus vezetett, akkor neked a húsvéti nyúl is maga a véres valóság
aztán meg elkezdtek merénylőt keresni, aki direkt elé parkolt, hogy nekimenjen…
ordenáré kutyakomédia volt akkor is
@kranführer: Mi van neked is betalált? Icipicike nácicska?
@dual824: sajnos neki nem volt szerencséje. De ő csak párezer gyereket tanított a tantárgyaira. Mert “csak” pedagógus volt, nem egy kommunista hóhér. Nem másokat gyilkolt.
Remélem (őszintén), hogy a Te kezelésedre még ennél is kevesebb jut.
@sárkányfő: +1. En sem rajongtam erte, de az utodaihoz hasonlitva…
@kerek négyszög: nem kell eltúlozni a szerepét. Objektív, tényanyaggal alátámasztott értékelés majd valamikor 60-80 év múlva várható róla, legkorábban.
Biztos sokan lélegeztek fel halálhírét hallva, a ’90-es évek sok súlyos titka szállt ma sírba vele. Vajon az iránta érzett tiszteletből biztosították neki az ország legjobb kórházának ellátást éveken át, vagy megrendült ítélőképessége miatt inkább elszigetelték a külvilágtól, és de facto felügyelet alatt volt.
Elég hosszú időre tartósította a Kalinka vodka.
Bár tőlem élhetett volna még tíz évig, ott az elfekvőben….
“…a volt kormányfő nem egyszerűen a 15 ezer karhatalmista egyike, hanem a forradalom leverésében és a megtorlás megindításában kulcsszerepet játszó élcsapat kitüntetéssel elismert ifjú tagja volt.” Nyugodjon békében? Gratulálok…
@AbuBakr: Évtizedek óta bizonyított, hogy az anyós ülés a legveszélyesebb hely az autóban.
@AbuBakr: na akkor te is vágjál be valamit ami ennek az ellenkezőjét bizonyítja:-))HORN-BALESET: NYOMOZÁS
Horn Gyula közlekedési balesetet szenvedett – jelentette ki Pintér Sándor altábornagy az Országos Rendőr-főkapitányság (Orfk) múlt heti sajtótájékoztatóján, arra hivatkozva, hogy nem találtak merényletre utaló jeleket az MSZP-pártelnök május 5-i karamboljával kapcsolatban (HVG, 1994. május 14.). Mindezek alapján a rendőrség közúti baleset gondatlan okozása miatt vádemelési javaslatot akar tenni az ügyészségnek Mosolygó István, a Horn Gyulát szállító Saab gépkocsi vezetője ellen, aki áttérve a menetirány szerinti bal oldalra, mintegy 100 kilométeres óránkénti sebességgel belehajtott egy defekt miatt ott veszteglő IFA-teherautóba. Czeglédy László, a gépkocsivezető ügyvédje a HVG-nek elmondta, még a nyomozati szak lezárulta előtt bizonyítási indítványt kíván tenni. Véleménye szerint ugyanis a nyomozás alaposságát befolyásolta az a prekoncepció, hogy a balesetet nem szándékosság idézte elő: a helyszínelők nem vizsgálták át kellő alapossággal a baleset környékét. A védőügyvéd szerint a Zsidey Jenő személyi biztosító által látni vélt felvillanó fényre nem elégséges az a rendőrségi szakértő által adott magyarázat, hogy a baleset helyszínétől néhány kilométerre lévő Emőd közvilágítási lámpái a fák lombozatán „átvillództak”. (A gépkocsi vezetője egyébként továbbra sem emlékszik a történtekre.) Czeglédy László szerint azonban alapos indoknak kellett lennie a felezővonal átlépésére, hiszen 17 éve vezető, profi sofőrről van szó, akiről a rendőrség is megállapította, hogy nem fogyasztott alkoholt. Az Orfk vezetőjének tájékoztatóján elhagzott még: a szemközti sávban álló IFA valóban az úton kapott defektet. Továbbra is kérdéses, világítottak-e a teherautó lámpái: a szakértő szerint a tehergépkocsi összetört fényszóróbetétje és izzója alapján ez nem állapítható meg, a műszaki szakértői vizsgálat is csak azt tudta rögzíteni, hogy a bal oldali helyzetjelző lámpák – amennyiben az izzók hibátlanok voltak – a kapcsolónak a helyszíni szemle során észlelt állása alapján világíthattak.
@HgGina: Ne reménykedj!
Igazi rendszerváltás kellett volna, sok-sok kötéllel. De nem akartunk holokauszt 2-t, ha értitek…
Szánalmas, hogy pufajkás tömeggyilkos Magyarországon miniszterelnök lehetett.
@dual824: mióta? amióta vajból van a kormány?
a saab szakértői szerint is ő vezetett…
aztán gyorsan visszavonták a véleményezést és újat adtak ki
kicsirigó, én nem az járókából követtem az akkori eseményeket
a vodkát szerette, … itta, mint az ökör
Béla meg a pálinkát
beledöglöttek.
és? .. legalább volt valami örömük
http://www.youtube.com/watch?v=HXITyAJnK3Q
@dual824:
Horn akkor nem ott ült.
@Visionstar: nem guglizok, mert az akkori hírek tizedrésze sincs a neten
ha kíváncsi vagy keresd elő az archívumokból a többi hírt…
eggyel kevesebb…
@AbuBakr: Kicsihuszár, én biztos tologathattalak volna akkoriban a három kerekeseddel. De biztos nem fárasztottam volna magam veled. Évtizedek óta bizonyított, hogy frontális ütközés esetén a vezető önkéntelenül is elfordítja a kormányt, hogy ne őt érje, ezáltal az ütés mégiscsak az anyós ülést éri.
@FILTOL: De egyre többen leszünk!
Isten nyugosztalja a tömeggyilkost! Sok titkot vitt magával. Hamarosan a nemzete/nemzetünk is vele temetődik el, hála többek között neki. Remélem vmennyire megbánta tetteit. Az élet valamelyest igazságos, amilyen szinten az mszp és az alkohol elbánt vele. Felejthetetlen volt, mikor születésnapján lezavarták a színpadról.
@dual824: Soha nem ültetnek az “anyós ülésre” védett utast. Erről ennyit.
@Muad\\\’Dib: ahogy apád, anyád, nagyszüleid, viktátorodék, meg a nemnáci jobbikod dicső képviselői, illetve azok felmenői is.
Gusztustalanok vagytok.
@dr. Kóser Malac: Így van, ezért nem is ott ült.
@FILTOL: sajnos te még itt vagy. Meg még sokan a mocskos fajtádból.
RIP
@AbuBakr: “pedig egy karambolnál a vezetőülés a legveszélyeztetettebb hely”
Szerinted az anyósülést miért hívják annak?
@Sexual Harassment Panda: Ne izgulj, ha így folytatod, a tiedet le is fogják szarni majd.
Egyébként Horn nyugaodjon békében, a rendszerváltás utáni egyik legkorrektebb személy volt a politikai életben.
@dual824: vegyél elő egy papírlapot… van otthon olyan? a papírzsepi nem biztos hogy jó lesz…
rajzolj le egy kanyarodó utat
vedd elő a matchboxod és gurítsd végig rajta, úgy hogy sodródjon át a menetiránnyal szembeni oldalra, ahol parkoljon egy játékkamion
aztán a sodródás közben próbálgasd, hogy nem találja telibe a vezető oldalt…
holnap beszámolhatsz az eredményről…
jobb kormányos matchbox csalásnak számít…
Nyugodjék békében! Szerintem a blog gazda hatalmas hibát követ el, hogy engedi a kommentelést! A gyülölködésnek teret adni egy halél kapcsán elfogadhatatlan!
@azbesztos: Igen, mint ahogy most a rendszerváltás utáni tolvajbanda van a nyakunkon, élén a bányatolvaj vezéreddel együtt ‘csútró.
@kverti: 89 után nem tett semmi jót? Vagy te még le vagy ragadva Kádár halálánál?
@Mesterlövész: már most veri őket a rosseb, ott van pl a Balczó, el kell tűrniük, hogy főiskolai tanár volt, értelmes, intelligens, tisztességes ember. Tüske a köröm alatt az ilyeneknek.
@magándemokrata: “a blog gazda hatalmas hibát követ el, hogy engedi a kommentelést”
Szólt a demokrata…
Horn legendái:
– A bátyját “lelőtték az ellenforradalmárok” ’56-ban.
Egy orosz tank taposta el – valószínűleg nem szándékosan – a Városligetnél.
– Ő ütötte ki az első téglát a berlini falból.
Mesebeszéd. Berlin státusza a Németországot legyőző nagyhatalmak ügye volt, nem Horn Gyuláé vagy akár Magyarországé.
– Ő engedte ki a a keletnémeteket Ausztriába.
Mesebeszéd. Több tízezer nyugatra távozni kívánó, többek között a prágai nyugatnémet követséget is megszálló keletnémet menekült ügye túlnőtt egy magyarországi kommunista külügyminiszter hatáskörén.
Mese, mese, meskete. Igazi kommunista meskete.
@HgGina: Anyád is kötelet érdemelt volna, már bocsásson meg a többi kommentelő és a bloggazda, amiért szellemi fogyatékosokat igazítok ki, hogy merre van az anyjuk p***ja.
@különvélemény: “Szólt a demokrata… ” Hát igen ezért lettem magán!
@AbuBakr: Mi az a Matchbox? Te tudsz papírzsebkendőre rajzolni? Cicuka én egyébként nem használok papírlapot, így van nincs is itthon. De talán megadhatnád a kanyar rádiuszát, az út szélességét, emelkedését, az útfelület hőmérsékletét, a saab sebességét, és végezetül tudsz-e fogadni vektoros fájlokat? Csak azért, hogy mibe mentsem el neked?
Szerencsére egyszer sikerült még az életében leköpnöm 1993-ban mikor a választásra készülődtek.
Most megvárom míg elássák.
Remélem valaki kiszögeli a csontjait kádár mellé.
Mivel életében egy nyomorult torz lelkű gonosz alak volt a pokolban fog rostokolni…
Akik meg nagyon orbánoznak, ne tegyék, az a retek a mi pénzünkből etette ezt a köztörvényest… Ott fog nyivákolni a hullája fölött…
@álfirkász:
Ásít…
Értem én, nehéz lenyelni, hogy nem mindenkinek az apja-anyja volt kommunista párttag, vagy ávh-s, de próbáld meg megemészteni.
Olvasgasd az idézetet, amit bemásoltam az első komentembe és szokjál hozzá, hogy bizony ez van…
@álfirkász:
Hogy piktor meg a lobbik hogy jön ide, azt végképp nem értem…
egyetlen érdeme volt, hogy lekussoltatta nyugdíjasokat. Persze utána meg ingyen malévet akart nekik ez az idióta…
(a vénségeket meg azóta nem lehet lerobbantani a közösségi közlekedésről, mert nekik ingyé jár minden)
Remélem horn felesége a szociális temetkezést kihasználva a két kezével kaparja el és nem viktorka fizeti a mi pénzünkből…
@reteksor: Íme egy jobber, nincs mit hozzáfűzni.
Isten irgalma legyen vele!
Halottakról jót vagy semmit.
Ígyhát:
Tán az a baj vele alapjaiban, hogy látogatta, és nem lopta a trafikot.
@magándemokrata: “Nyugodjék békében! Szerintem a blog gazda hatalmas hibát követ el, hogy engedi a kommentelést! A gyülölködésnek teret adni egy halél kapcsán elfogadhatatlan!”
Ez így igaz. Mégis engedi kell. A kommentek őket minősítik.
@dual824: a gumi összetétele nem érdekel majombéla? mert lehet hogy nem ártana a tapadás miatt ha már az út hőmérséklete is érdekel
magyarázd meg a törött csuklót és azt, hogy a kocsi bal oldalán ülő sofőr hogy tudta könnyebben megúszni a balra sodródó karambolt..
és az amnézia magyarázatát se hagyd ki amiben a sofőr került…
egy arrogáns kis szeszkazán volt, ha annyira odavagy érte menj és feküdj mellé
’56-ban Horn Gyula katona volt, pufajkasnak jelentkezett. Egy ev mulva mar ki is tuntettek. A rendszer megbizhato szolgaja maradt. A rendszervaltaskor megkapta az eselyt, hogy szepen befejezze. O nyithatta meg a vasfuggonyt (nem o erte el, csak jokor volt jo helyen…). Nem fejezte be, es Magyarorszagnak azt a szegyent kellett atelnie, hogy o lett a miniszterelnok.
’56-ban nagymamam a forradalmarok oldalan harcolt. ’57-ben lecsuktak 7 evre. Soha nem szamitott a hatalom megbizhato emberenek. A rendszervaltaskor boldog volt. ’94-ben szinte megszakadt a szive.
Nagymamam 8 eve hunyt el. Horn Gyula most. Nem tudok mast kivanni, mint hogy remelem, mindketten bekeben nyugszanak, de akik most dicsoitik az ex-miniszterelnokot, kerem fejezzek be. Mert az en szivem szakad meg….
@dual824: Ciki ahogy vergodsz itt…
Hornt meg az Isten nyugosztalja bekebeli politikus volt
@Ad Dio: Nagyon jó 🙂
@jobbdemokrata: Teljesen igazad van. Ugyanolyan komcsi volt, mint a többi. A németek kiengedése sem az ö érdeme, csinálta amit Moszkvából mondak neki (nem ö érte el).
Szép lassan azért csak kipusztulnak a volt komcsik.
Na mar rohad a pokolban a ven rohadek, remelem mihamarabb csatlakozik hozza a kurcsany meg a libas is.
@jobbdemokrata:
1994-ben az én szívem is megszakadt. Egy világ omlott össze bennem, ami azóta sem épült újjá.
Addig azt hittem, Kossuth népe vagyunk. Akkor kellett megtudnom, hogy Kádár népe vagyunk.
igazi pufajkás kommunista demokrata volt.
egy állatorvosi lóval kevesebb.
már előre röhögök, hogy fog a temetésén tolongani a kamerák elé a sok leges leges legigazibb demokrata.
adják rá a pufit, aztán arccal bele a gödörbe.
majd megáll az óvodában a játék … mer “valakit” temetnek
így megy magyar kommunizmusban
ki most a legnagyobb kommunista? ..a viktor
..most asszem valami elnöki különgép kell neki
(vagy egy sorozat?)
http://www.youtube.com/watch?v=j3sBa6-6DsY
egy volt alkalmazottam a miniszterelnöksége idején volt sorkatona a kormányőrségben
ő mesélte, hogy gyakran már reggel kilenckor két méterre bűzlött a piától, és olyankor kötözködött is, ha nem érezte elég feszesnek a vigyázzállást
kapott is fenyítést Bandi a vén szeszkazán miatt
ilyen nagy “államférfi” volt…
olyankor este meg már a testőre támogatta ki a parlamentből…
micsoda kormányülések lehettek azok… hasonlóak a géppisztolyos vadászatokhoz…
az öreg bolsik még nem voltak olyan fehérgallérosak mint a maiak, adták egyenesen a lényegüket
utolsó aktív díszpéldányukon, szekeresen le lehet mérni mifélék voltak…
Orbánéknak nem kellene kimenniük a temetésre.visszatetszést fog kelteni a magyarokba ha közösséget vállalnak Pufival
@Kim Jong Un: meg a nyomorék bandád, de utána le kell szopnod.
http://www.youtube.com/watch?v=C3rqS_wFioI&feature=player_embedded
@J.László:
Mivel te egy közismert fideszes vagy, ezért te magad is Kádár népe vagy. Ez az igazság, kapálózhatsz bárhogy.
@reteksor: biztos lehetsz benne hogy állami dísztemetés lesz és vitya ott fog ajvékolni elől…
ha rajtam állna, arccal lefelé, szögesdróttal összekötve, egy jeltelen gödörbe temetném…
ahogy ők csinálták
Jobbik? Fenét.
A Jobbik (is) egy gyűjtőpárt, mindenféle emberekkel. Ismerek sokat, dolgos, tisztességes emberek, a világot kicsit másként látják, mint mások, jogos. Azért vannak a pártok.
Nekik is van szélsőségük, olyasmi emberek, akik nem túl tanultak, nem túl sikeresek, nem igen tudnak mit kezdeni a sorsukkal, ezért utálják a világot. Az olyan embereket, akik jól megvannak, békében élnek magukkal, optimisták. Az effélék (pártállástól függetlenül) időnként jól megkapják csököttéktől. Akár egy nekrológ kapcsán is, hiszen nem volt gyerekszobájuk szélsőségeséknek, akik ilyenkor érezhetik, hogy ők is tettek valami fontosat a világért, nem véletlenül jöttek le a Földre.
Köszönöm Uram, hogy nem ilyenné tettél!
…vajon mit húztam érettségin?
56-ot
azóta is szívből gyűlölöm a kommunistákat (ner)
http://www.youtube.com/watch?v=wRU6FUTBrgQ
Holnap minden napilap címoldalon hozza hogy meghalt a magyar miniszterelnök. Milliók fogják örömmel venni, de nagy lesz a csalódás.
@sárkányfő:
Szép, amikor a Kádárt és Hornt hozsannázó büdöskommunisták kommunistáznak ezerrel.
De hát mindig is tudtuk: a büdöskommunistánál pofátlanabb élőlényt még nem hordozott a hátán a Föld.
Sötét, alkesz komcsi volt, aki rengeteget ártott Magyarországnak. A határnyitásnál pedig csak egy kis statiszta volt – a nagy szovjet elvtársak döntöttek a háttérben.
@én már a fény gyermeke vagyok: igaz… :))) és még nem is sajtóhiba.
Úgy szeretem olvasni ” az én családom nem volt kommunista ” jellegű hozzászólásokat. Ausztráliában például mindenkinek az őse börtönőr volt.
Meghalt hat meghalt, 20-30 evvel korabban kelett volna. A faszomat kell ebbol hirt csinalni, meg ennyit foglalkozni vele. Belokni egy pocegodorbe, ahova valo, es kesz.
Egy valamit nem ért meg sok kommentelő:
Pár évtizeddel ezelőtt a politikusok többségét még valamilyen elv, világnézet vezérelte – és nem csak a keleti blokkra gondolok most. Horn Gyula is ehhez a generációhoz tartozott még, szemben a mai garnitúrával, akik abszolúte csak megélhetési politikusok (nagyon kevés kivételtől eltekintve).
Szegény munkáscsaládban nőtt fel, és abban az időben sok hasonló sorsú ember hitt abban, hogy a munkásemberek egy igazságosabb világot tudnak építeni. Az is lehet, hogy 1956-ot inkább kiszakadásnak élte meg ebből a rendszerből, mintsem nemzeti forradalomnak.
==Megjegyzem, ugyanakkor én sem értem, miért nem vállalta fel ezt, hogy ő akkor az addigi elvei szerint cselekedett.==
Nem védeni akarom tehát, hanem arra rávilágítani, hogy a “rendszer kiszolgálása” sokaknál több volt akkoriban egy “Elnyomó” kiszolgálásánál: ők azt akarták, hogy a munkásosztály maradjon hatalmon, még akkor is, ha ez ambivalens lehetett egyfajta nemzeti érzéssel. Nota bene, a “nemzeti érzés” ma sem erős, ha szegény az ember: elhagyják sokan az országot (mily hazafiatlan!) – demokratikus és kapitalista országok között, ahol szabadon vándorolhat a munkaerő, egyszerűen továbbáll az ember. Ha nincsenek meg ezek a lehetőségek, akár építi a szocializmust, mert abban van hite. Aztán ott vannak a nemzetiszocialisták a XX. században, hogy mit csinálhat az ember, de az más tészta. Meg persze demokratikus oldalon a választások. Vagy anarchia, bár erre 1919 óta nem volt példa M.o.-n.
Emberek, a lényeg, hogy nem minden fekete-fehér. Nagyon együgyü és egyszerű, aki ezt gondolja – pontosabban: hisz benne, és teljes mértékben elköteleződik egyik oldal mellett: semmivel sem szemellenzősebb vagy igazságtalanabb, mint Horn Gyula.
Még valami: kedves fröcsögő kommentelők, bár sokan nem tudjátok, mit jelent a “felebaráti szeretet”, kérlek Titeket, mutassatok tiszteletet Embertársatok iránt.
Nyugodjék békében.
@J.László:
Konkrétan, név szerint kikről beszélsz?
Ami a pofátlanságot illeti, a fideszesek messze meghaladták bolsi mestereiket.
@ephart: Lényegesen nagyobb demokrata volt,mint a felcsuti,droid!
@sárkányfő:
Bocs, ne haragudj. A liberálfasisztákat kifelejtettem. Elnézésedet kérem.
@na4: Kevesebbet ártott az országnak,mint Orbán,abban biztos vagyok!
@J.László: Mondj már neveket, fröcsögni a világba Móricka is tud.
@J.László: Nyilván a fidesz-kurmány jelentős részére gondolsz!
@blasiusii:
“Szegény munkáscsaládban nőtt fel, és abban az időben sok hasonló sorsú ember hitt abban, hogy a munkásemberek egy igazságosabb világot tudnak építeni.”
Sok kisembert menthet a naivitása, tudatlansága. Horn azonban profi politikus volt, pontosan tudta hogy egy elnyomó diktatúra volt Mo-n. Ezt nem lehet kimagyarázni. Meghalt, ne bántsuk, de ne is hazudjunk hamis illúziókat róla.
@sárkányfő:
Baszod, íme a büdöskommunista pofátlanság: éppenséggel @sárkányfő az egyik leggyökerebb büdöskommunista agitátor a blogszférában. Erre pont te kérdezel neveket?
Különben nem az ÁVH-n vagyunk. A nevek miatt, amiket másodjára követelsz. Guten Morgen.
@sárkányfő: egy dörgölődő alkesz volt a sok közül, bele is döglött
..igaz, tovább bírta, ilyen az a genetika, de azt te is tudod meg én is
van akinek az anyagcseréje gyorsabb, az kevesebb ideig bírja
na.. ez olyan volt, akinek lassabb
Most, hogy meghalt Hirn gyula, a legnagyobb élő exkommunista: Pozsgay Imre.
Az a Pozsgay, akit Orbán Viktor politikailag rehabilitált.
Az a Pozsgay aki MSZMP KB tagja volt, aki államminiszter volt, és aki most a Fidesz egyik büszkesége.
NEKEM van morális alapom bírálni Hornt. Fideszeseknek nincs morális alapja ehhez. A Fideszesek írják fel a falra: a 89 utáni Horn NAGYOBB demokrata volt, mint Orbán. És ez a szégyen az égig ér. És épp ezért jobb ha a fideszesek kussolnak.
És ha már komcsizás:
Hol az ügynöklista?
Hol a lusztrációs törvény?
Miért van a mostani kormányban is több MSZMP-s?
Miért másolja az MTV, a Hír Tv, a nemzet meg a többi a komcsi idők agymosását és Kádár-kultuszát, ezúttal Orbán-kultuszként?
@J.László: Nem csak hazug disznó vagy, de egy bomlott agyú dühöngő trágár faszkalap is.
@sárkányfő: Elnézést Horn nevének elírásáért, félregépeltem.
Remélem a temetésén Gyurcsány beszédet mondhat,amolyan múlt vasárnapi félét,és jól “legyulázza”(természetesen tegezve) az elhunytat.
@sárkányfő a kulák malomtulajdonos szeretője. Bevallotta.
@sárkányfő: szerintem tulporogted magad…
@sárkányfő: kurcsany vezered vagy a libas ugyan feltarta e ezeket?
Azt az elődjét és utódját én nem írtam volna oda. Mert sem politikai teljesítményben, sem emberi értelemben egyikhez sincs semmi köze.
Ugyan sokan csak azt nézik, hogy volt pufajkás is, meg a Kádár rendszer funkcionáriusa, de azt gondolom, az számít, hogy honnan hová képes emelkedni egy ember, nem az, hogy honnan hová képes süllyedni. Mert az irány a nem mindegy.
Márpedig a másik kettő csak süllyedt politikai pályafutása során, persze, nem azonos mértékben. Boross mutatott nyugdíjas évei alatt némi fejlődést:)
Antall Józsi és Horn Gyula a rendszerváltás utáni egyetlen nagyformátumú politikusaink.
Azért szentté se kéne avatni.
(Biztos kényelmetlenül érezné magát.)
@sárkányfő:
Arról tudsz ganékomcsi példának okáért, hogy a büdőskommunista Horn büdöskommunista Kuncze belügyminisztere írásba adta egy ausztrál bíróságnak, hogy az ÁVH-n nem bántották a delikvenseket?
Ezt a dokumentumot elfogadta az az ausztrál bíróság, amely előtt egy ÁVH által meghurcolt zsidó nő perelt egy ’56 után oda menekült ÁVH-s pribéket, aki saját kezűleg ölte meg az illető nő férjét.
Ti kommunistáztok ezerrel 2010 óta orrba-szájba?
A kommunisták pofátlansága határtalan, ahogy már fentebb is kénytelen voltam megállapítani.
@pushpang (gyilkos ukrán harcidelfin): a bu*ik között? .. ott én is
@sárkányfő: Elképesztő iramot diktálsz.
@Kim Jong Un: Nekem nincs vezérem, belőled viszont kinézem, hogy szolgának születtél. Bajnai felállított egy bizottságot (Kenedi-bizottság) amely hálózati személyek nevét, fedőnevét, azonosító adatait és beszervezési dossziéjának számát tartalmazó mágnesszalagok adatainak hiánytalan feldolgozását felügyelte. Ezt a bizottságot Orbán feloszlatta.
Ha már komcsizás: Orbán csinált államfőt Schmitt Pálból, aki a diktatúra idején miniszter-helyettesi szintig nyalta fel magát. Orbán csinált jegybankelnököt az MSZMP-tag Matolcsyból. Orbán kérte fel az “új” alkotmány megírásában való részvételre Pozsgay Imrét.
Orbán NEM antikommunista. Ez csak a süket szöveg amivel betömi a síkhülye szavazóinak a száját. A tettei bezsélnek a hazug szavai helyett.
Megjegyzem: én antikommunista vagyok. Én valóban az vagyok. Nem úgy mint a fidesz és hívei.
@septem: Feri tuti sírni is fog wazzee…
@gnme: zavaros múltjának erről a szegletéről nincsenek információim.
@vladimir964:
Ezt az egészet – Gyurcsányt leszámítva – ők kúrták el a legjobban.
@sárkányfő: “én antikommunista vagyok”.
Hahaha! Es ezelott 2 mondattal meg eltetted a libast. 😀 O Istenem, mennyire sotetek vagytok ti.
@painkiller21:
Mint az Orbán Ráchel? 😀
@pushpang (gyilkos ukrán harcidelfin): háháháhá :-DDDDD
http://www.youtube.com/watch?v=79-ySK_1Hps
akkor nyomjuk a tőtetet 🙂
@FILTOL: csak ugrana utana!
@kverti: “…a volt kormányfő nem egyszerűen a 15 ezer karhatalmista egyike, hanem a forradalom leverésében és a megtorlás megindításában kulcsszerepet játszó élcsapat kitüntetéssel elismert ifjú tagja volt.” Nyugodjon békében? Gratulálok…”
Na igen. Kb. erre mondta ő azt lazán, két slukk között, hogy “na és?”…
@pushpang (gyilkos ukrán harcidelfin): had szokják…
@J.László: ganékomcsi a kurva anyád, meg a hazug, rohadt fideszbolsi maffiád.
@Kim Jong Un: Bajnai nem komcsi, még a szoci párt tagja se volt soha, nemhogy az mszmp-é. Ezt sok jelenlegi kormánytag nem tudja elmondani magáról.
Setét vagy.
@sárkányfő:
“…én antikommunista vagyok. Én valóban az vagyok.”
Innen lehet tudni, hogy egy szaros gané komcsi vagy.
@J.László: Ritka szánalmas vagy.
@sárkányfő:
Ősrégi szabály: ha egy büdöskommunista mond valamit, annak az ellenkezőjére kell készülni.
A XX. század egyik leghíresebb mondata 1961. júliusából: “Niemand hat die Absicht, eine Mauer zu errichten.”
Ha @sárkányfő kétszer egymás után leírja, hogy ő antikommunista, miközben másokat kommunistáz, az magyarul azt jelenti, hogy @sárkányfő egy büdös kommunista. Ez ilyen egyszerű.
@sárkányfő: @J.László:
Méltó páros vagytok…
Mindezt egy koporsó felet…
@Ad Dio: Lacinak fáj az igazság, ezért menekül kétségbeesett fröcsögő agyatlan komcsizásba. Te meg játszod a finnyás úriembert, hát bocsi már, de kit akarsz megtéveszteni…
@Mr. Waszabi: Nem jó a hasonlatod. Horn Gyula a rendszerváltás egyik ikonikus alakja, annak egyik példája, ahogy a nyolcvanas évek állampárti legfelső vezetése sikeresen végrehajtotta a saját feltételei szerinti rendszerváltást, és átmentette magát, hatalmát, befolyását a Szovjetunió és vazallus államai gazdasági/politikai összeomlása utáni világba. Ez csupán egy ténymegállapítás, ebben nincsen sem pozitív, sem negatív felhang – ez történelmi tény. Politikusi pályafutását részleteiben, és objektíven pedig majd a következő generáció ítéli meg, nem a kortársak.
„Deutsch Tamás mondta nekem: saját magunk dicsérete olyan fontos, hogy nem hagyhatjuk másra”.
..hát ezt ki mondhatta?
emberek! rá a guglira! 🙂
@sárkányfő: es megis kikkel kozoskodik a libas? Gondolom az internacionales musor se volt veletlenul sem komcsi, csak mert budosrohatkurvaorbanmondjonle, mi?
Te rohadt liberalis gane! Titeket is arccal lefele fogunk elasni ha vegre rend lesz itt!
@AbuBakr:
“ha rajtam állna, arccal lefelé, szögesdróttal összekötve, egy jeltelen gödörbe temetném…
ahogy ők csinálták”
x2
Azoknak akik 89 utan szulettek es fogalmuk nincs mit vitt veghez akkor ez a kis orszag:
http://www.mfa.gov.hu/kulkepviselet/DE/hu/20_eves_jubileum/oplatka.htm
lassan vége ennek a munkásbutító kamuszultánnak
hallgatok már valami nem kossuth díjas zenét, hátha ott se fordulok be, ahol nincs sarok
http://www.youtube.com/watch?v=y7wx05qGlI8
A hazátlan pufajkást pedig, akit elvitt az ördög, remélem azért csak nem temetik már magyar földbe. Szégyen, hogy egy magyar egyetem hallgatói egy hazaáruló szovjetkollaboránst ünnepelnek. Százezereket hurcoltak el, gyilkoltak meg a népetekből a kommunisták, ti meg egy halott ávós seggét nyaljátok?
Szerintem az egy igazi elismerés, hogy még a Rózsaszín Pitbull is megénekelte:
http://www.youtube.com/watch?v=w8fYi3WsArk
Hát akkor “megdöglött”.
R.I.P.
egyszer mindenki azt kapja, amit megérdemel…
ő ezt a “szép” halált érdemelte
ha van igazság, majd valaki tesz róla, hogy ő se nyugodhasson magyar földben, mint Kádár apánk
Isten irgalmazzon bűnös lelkének!
@blasiusii: “Pár évtizeddel ezelőtt a politikusok többségét még valamilyen elv, világnézet vezérelte”
Hat igen, az mszp elvei 60-70 eve valtozatlanok, kifosztani, lerabolni, eladni az orszagot.
@Zb74:
Konkrétan ki a faszom ez a Germóska Pál?
Gondolom, valami KDNP-s fasz, nem?
Egyébként meg 1954-ben nem avatták tisztté, mivel polgári suliban végzett, ehhez meg katonatisztin kellett volna.
1956-ban meg behívták.
Tanulj meg olvasni és gondolkodni. Most még egyik sem megy.
@Dr_Minimum:
Valamint vannak még a hozzád hasonló idióták.
@HgGina:
Anyád is megérdemelte volna a kötelet láthatóan. Mert ilyen seggfejet nevelt, mint te.
@AbuBakr:
Rosszul tudod ezt is, mint mindent életedbe, hülye fasz. A legveszélyeztetettebb hely a vezető melletti ülés.
@kverti:
És ezt melyik hozzád hasonló agyatlan barom találta ki?
@azbesztos:
Tudod, mi a legszánalmasabb?
Az, hogy messze ő volt a legjobb miniszterelnök a rendszerváltás óta.
@B3T3G:
Milyen tömeggyilkos?
Nem Nagy Imre halt meg.
Sajnos, nem is Orbán Viktor.
@Mesterlövész:
Ráadásul még mielőtt lezárnák a koporsót. 🙂
@J.László:
Gondolom, te mindegyiknél ott voltál, te faszkalap.
Vagy csak a többi hozzád hasonló jobbikos náci hazudozó faszából szoptad ezeket?
@jobbdemokrata:
Tudod, mit?
Szakadjon meg, baszd meg. Legalább egy idiótával kevesebb lesz.
Ki tudja, nagymamád is milyen fosztogató volt a forradalom álcája alatt…
Jajszegénynagyi, jabaszdmeg.
Sosem voltál demokrata, csak egy jobbikos faszkalap.
@B3T3G: “Isten nyugosztalja a tömeggyilkost!”
Nem vagy te egy kicsit aberrált? Az utóbbi időkben látott orvos? mert ha nem, jobb lenne, ha megvizsgáltatnád magad. Mindenkinek! Neked is, nekünk is…
@Óz, a nagy varázsló:
Kérem szépen. Íme az européer demokrata szürkeállomány.
@AbuBakr:
Alkalmazottad?
Itt kell röhögni? A hozzád hasonló segédmunkás mit alkalmaz, kutyát?
A katonasztorik meg arról híresek, hogy szóról szóra igazak…
@J.László:
Azaz saját magatoknál?
Mert nálatok büdösebb kommunista nincs.
Az ők kúrták el legjobbant gondolom, Orbánékra érted. Mert ők kúrták el, sokkal jobban, mint Gyurcsányék.
@JEEEEEEEEEEE:
Úgy érted, anyádat?
@vladimir964:
Antall?
Nagyformátumú?
Hát nála nagyobb barom tényleg nem magyon volt a magyar politikában az elmúlt 300 évben. Ha nem olyan gőgös nagyképű fasz, amilyen volt, az ország évtizedekkel tarthatna előrébb.
@Kim Jong Un:
Valószínűleg a hozzád hasonló fasiszta geciket lőtte Horn 56-ban.
Most is kéne.
@DR. Smit Pal:
Ja.
Csak a Fidesz ezt erősen továbbfejlesztette.
@J.László:
Hogy mit üzent a kurva anyád?
@Óz, a nagy varázsló:
Végigolvasva a szövegeidet látom, hogy nem érdemes téged még szidni sem, az élet már így is eléggé megvert.
Hihetsz és mondhatsz bármit az én nagyanyámról mindenki tudta, hogy hős volt, míg Horn Gyula nem közéjük tartozott, és akkor még finoman fogalmaztam…
A szövegedért amúgy jobb helyeken egy “kurvaanyád” járna, de szerintem ő tehet a legkevésbé a stílusodról és a bunkóságodról.
Hmm, bocs, mégis szidtalak…
Nem tudom számít-e, de nem jobbikos vagyok.
Javaslom, hogy a vodka alkoholtarlmát Maligám-fok helyett ezentúl Horn-fokban határozzák meg.
Egy komenista volt, azokat meg utálom.
@jobbdemokrata:
Hős, muhaha… A hős hullarabló, vagy mi? Esetleg a magukat pl. a Köztársaság téren megadó ávós kiskatonák hős gyilkosa?
Netán kórházban gyilkolta a bevitt sérült katonákat?
@unommáazegészet:
Egyrészt maligánfok vagy Malligand-fok, másrészt abban a bort mérik, a vodkát nem.
(Bár valójában ugyanarról van szó.)
@unommáazegészet:
Gondolom, akkor a fél Fideszt is.
@Óz, a nagy varázsló: Nézz utána. Bár, ahogy elnézem milyen minőségben fejtesz ki véleményt, nem biztos hogy sikerrel jársz. Sebaj. Azért próbáld meg.
@Mesterlövész:
“Anyád is kötelet érdemelt volna, már bocsásson meg a többi kommentelő”
Viszonylag ritkán védelmezek Orbánnak meg a sleppjének csápolókat, de ez egy ilyen eset – miért érdemelt volna? Ahogy írta, pedagógus volt, ráadásul azóta már elhunyt szegény.
Mások halott pedagógus édesanyját szidni pedig akkor is masszív bunkóság, ha a témát a narancsbolsi kezdte Hornnal kapcsolatban, hasonló szóhasználattal.
Innentől kezdve ne kérd rajta számon az ő szintjét.
@reteksor:
Te ugye egy keresztény-konzervatív jobboldali vagy? Míves hozzászólásod minden betűjéből ez sugárzik. 🙂
@Nazareus:
“Szép lassan azért csak kipusztulnak a volt komcsik.”
Na ja, szép lassan ki.
A fidesz vezetőségén kívül már lassan mutatóban sem maradt belőlük.