A legnagyobb magyar médiamágnás Mandinernek adott interjújában elkezdte építeni saját hősmítoszát, a G-betűs szót Ü-betűsre cserélte, a nyomdafestéket alig tűrő szavak helyett pedig finom utalásokkal próbált hatást elérni.
Simicska Lajos olyan mesterien felépített sztorival állt most elő, ami egy popdalnak vagy Disney-mesének is beillene. Mint minden hősmítosz, ez is a hánytatott gyermekkortól indít. Az igazszívű apát az ’56-os forradalomban tönkretették, és szegény Lajost az iskolában jól megcsúfolták azok a gonosz kommenisták.
Habár valóban sajnálatra méltó tragédiáról van szó, itt mindez egy jól megkomponált kampányszöveggé silányul. Célja annak bizonyítása, hogy a milliárdos mindig is elvhűségből bontotta a szocialista-rendszert (és annak maradványait), sohasem a pénztárcájára gondolva. Simicskának elemi érdeke, hogy egy vállalható motivációval hitelesítse imidzsét, ne a gazdagságát féltő oligarcha képében jelenjen meg a nyilvánosság előtt. A történet alighanem igaz, de fókuszba kerülése mögött nyilvánvalóan az áll, hogy eladja az új Simicska-képet.
Ügyesen megkomponált az is, ahogy a mára politikai vetélytársnak számító egykori kollégiumi szobatárs alakja alig jelenik meg, szinte homályba vész az interjúban. Az előadott történet központi motívuma egyértelműen a tönkrement barátság, ám ez csak a sorok között jelenik meg. A korábbi feszült düh helyére sajnálkozás és értetlenség kerül. Simicska most semmivel sem vádolja Orbánt, nem minősíti; panaszosan sóhajtja el a nosztalgikus visszaemlékezést. Elbeszélését sejtelmes sugalmakkal vezeti az ügynökkérdéshez.
„Azt mondta, alá akartak íratni vele, de ő nemet mondott. Harminc éven át elhittem neki, hogy így történt”
– meséli. Utolsó mondatát úgy fogalmazza meg, hogy nyilvánvaló célzás legyen a változás, vagyis az, hogy újra kellett értékelnie a barátjába vetett bizalmát. Az interjúztató Stumpf András természetesen visszakérdez: „Ma már nem?”
„Ma már nem tudom, mit gondoljak”
Itt jön el a nyilatkozat kulcsmondata. Szinte luciferi az a megoldás, ahogyan ezt a finom, kételyt ébresztő utalást elejti. Egyszerűen csak pedzegeti a lehetőségét, hogy Orbán jelenthetett róla. Akár lehetett ügynök is. Nem ellenségként vagy ellenfélként ábrázolja egykori barátját, hiszen tudja, hogy a direkt konfrontációban elbukna: a jobboldalon senki nem választaná Lajost Viktor helyett.
Ebből látszik, hogy Simicska jól átgondolta helyzetét és felismerhette, hogy a nyílt támadások hatástalanok: a jobboldali táborban Orbánt laminált borítás védi, bármiféle mocskolódás könnyen lemosható róla. A megoldás ezért a sejtetés, a bizonytalanság keltése. Bogarat ültet az olvasók fülébe és felkínál egy magyarázatot arra, hogy miért szavazza le a magát büszkén kommunista-ellenesnek valló Fidesz az ügynökakták nyilvánosságra hozatalát.
Ha csak ennyi lenne az interjú, akkor is egy remekül kidolgozott akcióról beszélhetnénk, de a befejezés teszi fel igazán az ü-re a második pontot.
„A rendszerváltáskor sok akta eltűnt.”
„Budapesten, igen. Van azonban egy másik város, ahol minden meglehet.”
„Moszkva?”
„Pontosan.”
„Arra céloz, hogy ott megvannak a mai miniszterelnök egykori jelentései, s ezzel zsarolhatja őt Putyin?”
„Ha ezek meglennének és napvilágra kerülnének, az mindent borítana itthon. Ez biztos. Én meg – az elmúlt egy év történései után – nem tudom már, kiről mit gondoljak.”
Simicska ellenségképzés helyett a körülmények áldozataként írja le Orbánt: olyannak, akit szerencsétlen helyzete kényszerít abba, hogy rossz döntést hozzon. Ráadásul ezt is indirekt módon közli, tulajdonképpen kimondatja az interjúztatóval.
A felvázolt elmélet felsorolhatatlanul sok banánhéjon csúszik el. Ha valóban sakkban tartaná az orosz elnök a magyar miniszterelnököt, akkor az más, fajsúlyosabb szereplőknek is tudomására jutott volna, akik ez ügyben Moszkvával ellenérdekeltek. Amennyiben Orbánt tényleg zsarolni tudná Putyin, akkor mind Washingtonban, mind Brüsszelben ismernék ezt a tényt – és konkrét lépéseket tennének annak érdekében, hogy egy uniós országban ne a Kreml által irányított kormányfő tevékenykedjen.
Ám mindez csak akkor nyilvánvaló, ha az olvasó kicsit is ért ahhoz, hogyan működik a világpolitika. Simicska viszont tudja: a „keményen dolgozó emberek”-nek fogalma sincs erről.
Amit előad, az egy konteó: lehetséges válasz arra a kérdésre, hogy a kormány miért ápol olyan közeli viszonyt Moszkvával. Logikátlan és minden bizonnyal hamis, de kis mentál-gimnasztikával hihető. Ne feledjük, hogy ennél sokkal szürreálisabb baromságokban is sokan hittek: elég csak a Gyurcsány által irányított amerikai diplomáciára gondolni.
A nyilatkozat lehetséges következményei minden bizonnyal érdekesek lesznek. Vajon távoznak-e ennek hatására egy-egy Simicska-közeli sajtóorgánum munkatársai? Képes lesz uralni a közbeszédet ez a téma?
Az mindenesetre már most is figyelemre méltó, hogy Simicska nem médiabirodalmával veszi fel a kesztyűt, hanem maga próbálja meg lassan megmérgezni a miniszterelnök jobboldal számára makulátlan imázsát. Kérdés, hogy rendelkezik-e elég cianiddal egy karaktergyilkossághoz?
Lehet, hogy ez a Simicska egy hihetetlenül agyafúrt és okos ember, de ha elindulna a választásokon, még az 1%-ot sem érné el.
Orbán pontosan ezért pöckölheti le Simicskát vagy érveit a válláról.
@♔bаtyu♔: Kivéve, ha Viki tényleg ügynök volt és ezt még bizonyítani is tudja – mer’ akkor kurva nagy balhé lesz.
@Singer Varrógépértékesítő és orosz kémhálózat Kft: Ha így volna, Simicskánál nagyobb Orbán-ellenes erők már előálltak volna ezzel. Valamiért mégsem.
1994-ben, nem sokkal a választások előtt a kampányban jelentkezett egy Svédországban élő magyar is (nevét borítsa jótékony feledés) , aki azt állította: felismerni véli Horn Gyulát abban a férfiban, aki 1956-57-ben karhatalmistaként kirúgta a fogát.
Na ez a sztori meg az alak és előadása/időzítése volt az utolsó csepp a pohárban.
Ekkor mondták sokan hogy na , ezt azért mégse, és vonultak libasorban Hornékra szavazni( hogy aztán megkapják az SZDSZ-el spékelt kétharmadot. De ez már egy másik történet.)
Valahogy így vagyok ezzel a hetek óta tartó simicska-féle gusztustalanságokkal is.Tele van velük a herezacskóm.
Tény: simicska médiumot nem vásárolok többé, nem nézek, ilyenre nem fizetek elő .
És csak úgy kérdem a Magyar Nemzet, Lánchíd rádió, Heti Válasz, Hír tévé zömében tisztességes újságíróit: meddig adják ilyenekhez e nevüket?
Meddig vesznek részt ilyesmikben azzal hogy simicskától kapják a lét?
Mert így bizony nem különben a németh péteréknél( népszava).
laja ennyire komolyan gondolta, hogy háborúba megy?
#gecigate
@Singer Varrógépértékesítő és orosz kémhálózat Kft: Nem fogja tudni bizonyítani, mégis hogyan?
Egyébként szerintem azért nem volt Orbán ügynök, vagy inkább spicli, hiszen ez jobb szó rá, mert egyrészt az ő idejében már simán vissza lehetett utasítani egy ilyen “megtiszteltetést”, másrészt ha spicli lett volna, akkor egy-két évvel később nem provokálja a komancsokat azzal, hogy Nov. 7-én a Vörösmarty téren söpröget, felvonul ellenük, a KISZ szervezete hoz egy olyan határozatot, hogy kifelé az oroszokkal, persze rögtön fel is oszlatják, Orbánéknak pedig 3 nap sitt. Nem azt mondom, hogy spicli nem vehet részt ilyenbe, de nem az ő vezetésével. Akkoriban a komancsoknak már nem hiányzott, hogy bűnösöket kreáljanak maguknak mint az 50-es években.
A spiclinek kell valami motiváció, vagy zsarolható, vagy fontosabbnak tartja az eszmét a haverjainál, na ez a 80-as évek korosztályára nagyon nem volt jellemző, de még a 70-es évekére sem. Párttitkár fiát amúgy sem hiszem, hogy felkérték spiclinek. Nálunk volt egy ilyen a katonaságnál az én rajomban, a csóka leginkább érinthetetlen volt, ki is használta.
Ráadásul idáig senki nem tudott erről csak Simicska? Miközben a volt SZDSZ-esek és komancsok
kezében az összes ügynökakta? Na ne.
Én inkább arra tippelek, hogy Orbánék húzzák ki Simicska alól az erőforrásokat és Simicska így vág vissza.
MINDENKI TUDJA , HOGY ORVBÁN NEM VOLT UGYNOK…
(de mi van , ha mégis…?)
@♔bаtyu♔:
“A spiclinek kell valami motiváció, vagy zsarolható, vagy fontosabbnak tartja az eszmét a haverjainál,”
Motiváció ?
Mondjuk az lehetett , amiért Kisz-titkár lett ?
Pont azert csak celozgat, mert a kedves Viktorod eltuntetett minden bizonyitekot te kedves kis seggnyalo. Viszont en kerdezem toled, miert nem nyilvanosak az ugynokaktak? Nem volt eleg a ketharmad ra?!
Honnan veszed, hogy Brusszel vagy Washington nem tud rola, hogy zsaroljak? Csak epp nekik sincs bizonyitekuk. Vagy gondolod, hogy Moszkvaban a kevazokba vannak kiteve az aktak?
@♔bаtyu♔: Én már csak azt nem értem, hogy a fidesz miért akadályozza meg folyamatosan az ügynök akták nyilvánosságra hozatalát? Azt értem, hogy az mszp miért akadályozná, ha hatalmában lenne (amúgy nem tudom, hogy akadályozná-e), de hogy a fidesz kit akar fedezni ezzel (ha nem az idősebb fideszeseket Orbánostól), nem tudom.
Vajon mi lehet az oka?
Aztan az is furcsa, mekkora ellenseg lett a Simicska is. Mint BARKI aki biralni meri a szenteltut. Azok valahogy mind eltuntek, pedig mekkora haverok voltak elotte.
De te ezt persze szo nelkul beszopod, mert a propagandanak ezt kell nyomnia.
@♔bаtyu♔: Érdekes a logikád. Tehát Orbánt csak az teheti tönkre, ha valaki indul ellene a választásokon? Ugyan már.
Simicskának bőven elég infója van Orbánékról ahhoz, hogy a fidesz se szerezzen 1%-ot se, ha tényleg beszélni kezd, neki ehhez nem kell jelöltetnie magát sehol.
Simicskát egy barátja felültette, elvette tőle az aranytojást tojó tyúkot és most minden a bosszúról szól. Egyelőre konkrét infók nélkül, mert abba Simicska is súlyosan belerokkanna, de ha nem lesz pénzügyileg pozitív hatása a nyomásgyakorlásnak, akkor legkésőbb a választások előtt valószínűleg ledobja az atomot.
Most mi lesz a “Nem leszünk Simicska gyarmat” szlogennel, hogy ő lesz 2018-ban a libsik miniszterelnök-jelöltje?
Azert meglepodom, hogy a fideszesek ennyire elhiszik, hogy Orban artatlan, feddhetetlen es makulatlan. Meg ugy se merul fel semmifele gyanu, hogy o maga vallotta be, hogy bizony voltak ilyen jellegu megkeresesek es bizony a kormany jo resze volt mszmp tag votl, vezeto beosztasban. De hat bizonyara nincs Simicskanak semmi infoja 30+ ev alatt ilyenekrol a legbelsobb korokrol, hiszen tokhulye a csavao, nem?
@Ylim: előbb siminek össze kell hozbia egy sajàt pàrtot.Aki felszìvja a fidesz-szavazòkat.
@Tudományos libsizmus: Szarok a Simicskara. Viszont nektek kene inkabb szarni tole.
@Tudományos libsizmus: nem.sajàt jobboldali pàrt .a libsikkel koalàban kormànyon.
Mint bajnai 2.0
Csak ez jobboldali
@Sexual Harassment Panda:
Lehetséges, igen, hogy valami ilyesmi projekt következik most. Azonban az eddigi tapasztalatok szerint nagyon megszívja, aki leáll a libsikkel. Meg hát nehezen tudok magam elé képzelni egy Simicskára szavazó jobbert.
@Szelid sunmalac:
Simicska komolytalan. Fut a pénze után. Komoly ember vajon, aki annyit tud mondani, legeciz mindenkit, aki a szeme elé kerül?
A libsiknek viszont testhezálló jelölt lenne, az biztos.
@Tudományos libsizmus: Aham, csakhogy tud o am mast is mondani. Hogy milyen stilusban az megkerdojelezheto, de o nem is kepviselo, tehat rohadtul nem erdekel, hogyan mondja, hogy MIT mond az annal inkabb baratocskam. Mellesleg pont a fonokod az akinel nem azt kell figyelni mit mond. Simicskanal ilyen problema nincs.
@Tudományos libsizmus: Fura, hogy nem tudsz Simicskara szavazo jobbert elkepzelni, ugyanis o huzta elo a mellenyzsebebol a fideszt. Ezt talan nem kene ilyen hamar elfelejtened, mert hogy te pont ra (is) szavaztal.
@Tudományos libsizmus: Sztem a forgatòkönyv uaz lesz mint a bajnainàl volt.
csak most egy jobboldali Soros-pàrttal, ballib koalàban.
Az h sikerülni fog-e azt nem tom..
@Szelid sunmalac:
Hát igen. Simicska egy abszolut szavahihető ember. Köszönöm a segítséget.
@Szelid sunmalac: idő van mèg bőven.
17ben elèg ha pàrtot alapìt.
Nem kell h ő legyen a miniszterelnökjelölt.
@Tudományos libsizmus: Erdekes. Amig finanszirozta a fideszt, addig szavahiheto volt? Vagy egy hazug ember vezette Kozgepbe tolt a fonokod milliardokat? Hogy is van ez? Vagy csak most hirtelen lett szavahihetetlen?
@Tudományos libsizmus: Gondolom azt a transzparenst majd átírják az illetékesek Mészárosra, Tiborczra stb… van választék bőven.
Engem jobban izgat, hogy menet közben Viktor liberálisból illiberális, oroszellenesből oroszbarát stb lett. Ez aggasztóbb váltás, mint a stróman neve a transzparensen.
@Szelid sunmalac:
Figyelj. A politika, akár Fidesz, akár nem Fidesz, az úgy működik, mint a maffia. Onnan nem lehet kiszállni és átsétálni a túloldalra. Simicska most ezt akarja előadni. Teljesen pancser, meg fogják enni reggelire.
Jól jellemzi a liberálisok mostani lelki állapotát, hogy Bajnai, majd Badfriend után most ebben a bosszúra szomjazó, össze-vissza vagdalkozó emberben bíznak, vagy azt hiszik, számít valamit.
@Tudományos libsizmus: Pedig a legutóbbi választáson is volt elég a 2/3-adhoz. 2010-ben meg pláne. A bizonytalanok jó része is olyan jobboldali, akinek a fidesz mai állapotához már nincs gyomra.
@Tudományos libsizmus: Nem gondolom, hogy Simicska a túloldalra akar átsétálni. Ez persze a fidesz rajongó egyszerű kétállású agyával (mi és ők) nehezen dolgozható fel.
@Tudományos libsizmus: Ezt a kommented most elmentem. Mert magadtol mondtad ki, hogy a fidesz maffia. Gratulalok!
A cikkíróról a holdat ugató kutya jutott az eszembe.
@Tudományos libsizmus: Sot! Meg valami miatt is elmentem. Ugyanis konkretan kijelentetted, hogy:
1. a fidesz maffia
2. Simicskaval semmi mas problema nincs, csak epp ki akar ugarni (bar nem magatol, hanem ti kuldtetek el), es ezert “ki kell nyirni”
@♔bаtyu♔: Hujjuj! Mostantól a Lajos is csúnya bácsi! Nyugi, ihatod tovább Vityka szavait, lesz helyette más az agyhalottaknak.
@Parajpuding: Előző MACISAJT-nak szólt.
@Vállalhatatlan fordulat: a mai MSZP-s képviselők között arányaiban is jóval kevesebb volt ügynök van, mint a mai fideszesek között. Hogy ez jó vagy rossz, mindenki döntse el maga…
@Parajpuding: Jo lesz az neki is 🙂
@Szelid sunmalac:
A politika nem apácanövendékek egylete. Ezt épp egy liberálisnak kéne a legjobban tudnia.
Azt hiszem, módosítani kell a Fidesz Tapolcára beígért mocskolódó negatív kampányának tematikáját.
Kiemelt témaként javasolnám:
– Simicska áruló és g***,
– Simicska kommunista,
– Simicskát és Gyurcsányt együtt látták egy kocsmában sutyorogni,
– Simicska lopott.
– Simicska igazi neve:******
Egyet nem értek. Simicska Lajos egészen mostanáig nagyon keveseknek szúrta a szemét a Fideszre szavazók közül. Nyilvánvaló volt, hogy a Közgép hogy kapja az állami megrendeléseket, nyilvánvaló volt, hogy a Hír TV, a Magyar Nemzet és a Lánchíd rádió sem objektív, hanem irányított hírforrás. Eddig ezzel semmi probléma nem volt. Hogyan magyarázza ezt az, akinek most hirtelen Simicska lett az antikrisztus? Tényleg kíváncsi vagyok rá, milyen lelki folyamatok magyarázzák ezt.
@Parajpuding: Tökmindegy, ugyanaz a kettő.
@recommented: Megmagyaraztak.:
Tudományos libsizmus 2015.03.09. 10:46:42
@Szelid sunmalac:
Figyelj. A politika, akár Fidesz, akár nem Fidesz, az úgy működik, mint a maffia. Onnan nem lehet kiszállni és átsétálni a túloldalra. Simicska most ezt akarja előadni. Teljesen pancser, meg fogják enni reggelire.
@Tudományos libsizmus: A Fidesz valóban úgy működik, mint egy maffia. Főleg azért, mert tényleg az. Egy maffiapárt legfontosabb ismérve egy megfellebezhetetlen keresztapa, bocs eltévesztettem, vezér megléte.
Nyilvan van annak oka, hogy a fidesz eppugy fel az ugynokaktakat nyilvanossagra hozni, mint az mszp.
Hogy eppen maga Orban is erintett-e vagy sem, az mar mellekes.
@Tudományos libsizmus: Ezt ocsem mar nem tudod kimagyarazni. Szerintem posztolom is Orban feszbukjara es hamarosan bucsut veszunk toled.
@Tudományos libsizmus: ,,akár nem Fidesz, az úgy működik, mint a maffia. Onnan nem lehet kiszállni és átsétálni a túloldalra”..muhaha,a geci mutyifocista hanyszor setalt at a tuloldalra?Kovetni sem lehet,de azert megprobalom.!.KISZ titkar es valszin besugo2Liberalis part alapitoja,vezetoje.3Jobbkozepnek hazudott formacio.4.Szocialsta{talan nemzeti?} Az viszont teny,hogy maffia es mar elkezdodtek a leszamolasok.
@♔bаtyu♔: “spiclinek kell valami motiváció, vagy zsarolható, vagy fontosabbnak tartja az eszmét a haverjainál,”
Akkor megvan a motiváció! A hatalom lehetősége. És mint tudjuk viktorkának a hatalom a legfontosabb.
Az meg hogy nem sokkal később (LÁTSZÓLAG) a komcsik ellen ment, az nem jelent semmit, hiszen 2008-ban még agresszív fúj hatalom volt oroszország, 2012-ben pedig a “jövő”, és még ott volt a többi 180 fokos fordulat, ami gerinc nélkül könnyen megy.
Nem értem, hogy még még mindig vannak emberek, akik azt hiszik, hogy akik a gengszteváltáskor a politika közelében voltak egytől-egyig nem voltak ügynökök.
Hát mindenki mindenkiről jelentett. Nem olvasott még senki sem brigádnaplókat? Még az is bele volt írva Kis elvtárs mikor ment szarni.
Majd pont egy egykori KISZ titkár nem jelentett mindenről?
Hány évesek vagytok úgy általában? Én 45 és már akkor bőven volt tapasztalatom amikor Gyurcsány a KISZ megreformálásáról papolt. Meg megjelent ez a kisz gnóm és el kezdett papolni a kommunizmus “rosszaságáról”.
Ezek mind egy kutyák, akik valamit is tenni akartak az országért már rég el lettek taposva.
Lámpavason lenne az egész országházat megtöltő hazaárulók összesége…
Remélem a Magyar Posta rendelkezik kellő infrastruktúrával a véres lófejek továbbítására.
@Tudományos libsizmus🙁 ” Azonban az eddigi tapasztalatok szerint nagyon megszívja, aki leáll a libsikkel. Meg hát nehezen tudok magam elé képzelni egy Simicskára szavazó jobbert. “)
Ahogyan Demjánra, Leisztingerre, Várszegire is viszonylag kevesen szavaznának..:-)
(Igaz, a középső közülük pl. betolta Tüttő Kata nevű élettársnőjét a fővárosi MSZP frakciójába, biztos ami ziher jelszóval.)
Egyébként ez a simicska-féle affér tudod mire emlékeztet? A Jelcin utáni Oroszországban történtekre.
Amikor a Berezovszkij, Guszinszkij, Hodorkovszkij-féle oligarcháknak közölte az államhatalom hogy mindent azért nekik sem szabad…
És aztán vagy emigráltak ebül szerzett vagyonaikkal Izraelbe, vagy Angliába és ott öngyilkosok lettek, vagy lehúztak néhány évet Szibériában…
Alapvető módszer az ellenállásra hajlamos de rejtett erők elszámolására, hogy megbízott lázadó igét hirdet és a kör sereglő lázadókat ezzel felfedi, majd kikapcsolják őket valamilyen enyhe vagy erős módszerrel. A módszerek változtak az évszázadok során. Lenin is direkt és támogatott ellenálló volt akit a németek exportáltak Oroszországba (állítólag). Néha aztán elszabadulnak a kijelöltek, de sok ideig manipulálhatóak is maradnak. Ilyen működési helyzetekben sosem tudja senki ki a barát és ki az ellenség. Nyemcovot ki lőtte le? Nem mindegy? Ki bízta meg őket és a megbízót ki bízta meg és őt ki. Sosem fogod felfejteni, mert utána a szálakat is felszedik végleg. Nem egy életbiztosítás ez a szakma 🙂 de nagyon izgalmas.
@♔bаtyu♔: (“Ráadásul idáig senki nem tudott erről csak Simicska? Miközben a volt SZDSZ-esek és komancsok kezében az összes ügynökakta? Na ne. “)
No igen, ez meg a másik..:-)
Bizonyára mikor 1994-1998 között kuncze maci elvtárs volt a belügyminiszter és igazolásokat adott hogy az ÁVÓ-n nem vertek , vagy pláné 2002-2010 között lamperth néne és utódai, kenedi elvtárs és egyéb jó elvtárs meg derékig turkált a titkosszolgálat irataiban…csupán kímélni akarták Orbánt..:P
Mikor Toto kutya nyalogatta Putyint a szemlőhegyi villában, a böszme azért nem kérte el az állítólagosan Moszkvában létező terhelő adatokat, mert ő egy “demokrata úriember”..:P
Muhaha.
Mondjuk ki: amióta Orbán 1993-ban szakított a george sorosék által neki szánt szereppel(” szdsz ifjúsági tagozata”), nem volt eszköz és módszer hogy ne akarták volna őt kinyírni.
Láttuk már a műmájer arankákat, a “doktor” kende péteret, a debreczeni jóskát, a refenczi krisztinát, láttuk már az ungár, fodor és egyéb alakokat akik anno elhagyták a párot..napestig sorolhatnám mi mindent láttunk.
Láttunk néha tétova ügynöközést is, de valójában ezeknek is annyi volt a hatása mint a tegnapi juhász-féle tüntetésnek.
Aki oda elment, az azt is elhiszi hogy Orbán éjjelente szűzek vérében fürdik, annak mindegy.
A többség meg köp egyet, látván hogy simicska amióta nem mindent nyer, teljesen megőrült, nyilvánosan is( bár valljuk be, korábban is voltak ennek jelei).
@MACISAJT: Van egy kis probléma. Orbánnak nincsenek Putyinhoz mérhető lehetőségei tömegöngyilkosságok szervezésére. Kis ország, kis lehetőségek. Majd, ha orosz gyarmat leszünk, akkor talán…
De azért azt, mégsem kéne kivárni. Remélem, van még valamiféle büszkeség és nemzeti érzés az ország népében.
mindenesetre elég gyanús, hogy Orbán olyan hevesen ellenzi az ügynökakták feltárását és a hirtelen jött orosz fordulatot is megmagyarázná, persze a fidesz szavazók eleve komcsik, szóval őket biztos nem zavarná egy 2/3-sa ügynök 🙂
@MACISAJT: hát ahhoz képest nagy kapálózol, te csak akkor szoktál így kaparni, ha érzed, hogy baj van 😀
@recommented: eddig jobboldalon mindig megmagyarázták, hogy az ország érdeke, hogy minden közbeszerzést a Közgép nyerjen, most meg már az az ország érdeke, hogy Mészáros meg Orbán veje nyerje ezeket 🙂
@nu pagagyí: (“. Remélem, van még valamiféle büszkeség és nemzeti érzés az ország népében. “)
Hogyne.
Majd ilyen érzésektől fűtve vonulnak az utcán az agyonvert ballibák, simicska és tsai védelmében..:P
Muhaha.
@MACISAJT:
Igen, valami ilyesmi.
Csintalan is a földre esett a két szék között, hogy itthoni példánk is legyen. Ahelyett, hogy a cipőjét ette volna meg, amivel azóta is lóg nekünk ugyebár:)
@_most_: (“eddig jobboldalon mindig megmagyarázták, hogy az ország érdeke, hogy minden közbeszerzést a Közgép nyerjen, most meg már az az ország érdeke, hogy Mészáros meg Orbán veje nyerje ezeket 🙂 “)
Ja.
Eddig a ballibáknál magyarázták hogy simicska a jobboldali sátán, aki minden közbeszerzést megnyer…
Most meg, simicska lett a ballibák médiasztárja, a népszava és tsai főszponzora, az élő megmondóember és vátesz, az atv-től a mancsig…
Muhaha.
@MACISAJT: azért van egy apró különbség, Simicska most az ország érdekét szolgálja, de eddig csak rombolta 🙂
@Tudományos libsizmus: (“Csintalan”)
Ez meg a másik.
Nem láttam még az un. jobboldalon valakit aki nyilvánosan (de akár privátilag is) védelmébe vette volna az utóbbi hetek simicskai ámokfutását…éppen az MSZP volt alelnöke kivételével.
Érdekes , nem?
Talán reméli hogy újra beülhet a Hír tévé húspultjába…
@MACISAJT:
:DDD
@_most_: (“Simicska most az ország érdekét szolgálja,”)
Bocsáss meg ha esetleg döcögősre sikerül a beírásom, a röhögéstől még gépelni sem tudok rendesen, reszket a klaviatúra:P
Hagyjuk már ezt elvtársak, attól, hogy utáljátok Orbánt az attól még nem feltétlenül spicli.
Az ostobábbja már rögtön jön is a hülye dumájával, hogy már Simicskát is utálni kell. Talán éppen olyan, aki Gyurcsányt keddről szerdára utálta meg, parancsra.
@MACISAJT: mi van a MET féle gáz mutyival, gondolom az is az ország érdeke, hogy az állami cégek helyett offshore lovagok nyerészkedjenek a sok milliárdos gázbizniszből 😀
@sanyix: Ja és 1998-ban nem intézi el az SZDSZ. Szerintem húzz egy újabb lapot.
@Vállalhatatlan fordulat: Szerintem azért, mert csücsülhet benne pár kemény ügynök, ahogy az SZDSZ-ben is csücsültek.
@♔bаtyu♔: mit nem intéz el a szadesz?
@Parajpuding: Most ettől érzed magad jól seggfej? Faszt irkálsz nekem b+, ha nincsenek érveid. Dugd vissza a fejed Gyurcsány seggébe gyurcsánycsicska.
@sanyix: Orbánt, aki 1998-ban választásokat nyert.
Te sem gondolod komolyan, hogy Simicska ült az aktákon.
tény, hogy Orbán elment Moszkvába, találkozott Putyinnal, aki tett egy visszautasíthatatlan ajánlatot, majd Orbán azzal jött haza, hogy akkor az oroszok építik paksot, ráadásul orosz gigahitelből, vajon mivel győzhette meg Putyin ilyen gyorsan? 🙂
@MACISAJT: Ja, ezek úgy csinálnak, mintha SZDSZ nem is lett volna, a besúgóikkal, ügynökeikkel, sőt a médiájukkal.
Az SZDSZ és a komancsok, bár az összes bizonyíték a kezükben volt, 1998-ban simán hagyták, hogy a rendkívül sáros múltú Orbán kukába helyezze őket. Na persze, iszonyú hihető.
@_most_: Szerintem azzal, hogy 2 ajánlat volt:
1. franciák, felújítják, de Paks fele az övék
2. Putyin, aki felajánlott egy áruhitelt, hogy ne kelljen várni még 3 évig.
Persze te nyilván az 1. választottad volna amilyen zseni vagy.
@♔bаtyu♔: (“hogy már Simicskát is utálni kell.”)
Ez azért összetettebb kérdés.
Az 1998 óta tartó ballib koncepció eddig az volt hogy simicska az alsátán, a majdnemteljesengonosz földi megtestesítője.
A neve úgy működött , mint Pavlov kutyájának a csengő, ha elhangzott, a ballibáknál azonnal beidult a nyálkiválasztás (ami aztán fröcsögéssel távozott.)
A jobboldalon meg kuss volt általában ezalatt simicskáról.
Tudták a jelenlétéről, de úgy kezelték mint szükséges rosszat amit a rendszer tesz szükségessé.Világos volt hogy néha hajlamos megőrülni ( lásd nyilvános közleményeit a megölt apjáról etc.), de hát annak hogy abban a bizonyos 8 évben nem csak Pártkelte legyen meg friderikusz és tsai a médiumokban,ahhoz az efféle simicskák is szükségesek, gondolták.
Most meg azzal szembesülnek hogy az agya teljesen elborult, komplett futóbolondként viselkedik.
@♔bаtyu♔: tény, hogy Simicskánal többet senki se tud Orbánról 🙂
@_most_: (“vajon mivel győzhette meg Putyin ilyen gyorsan? 🙂 “)
Mondj egy jobb ajánlatot az oroszokénál.
Egyet.
@♔bаtyu♔: te most miről beszélsz? Terelni próbálsz? Arról volt szó hogy orbán spicli, ami nagyon is valós lehetőség, tekintve hogy egy szar gerinctelen ember, akinek a hatalom mindennél fontosabb, és hogy volt már jópár teljes fordulata…
Vagy az a gondod hogy a szadesz miért nem szellőztette ki viktorod spicliségét? Hát talán azért mert viktorka is épp eleget tud a szadeszesekről, na meg szar komcsi, a komcsinak nem vájja ki a szemét 🙂
@MACISAJT: persze most már Simicska szükséges rossz volt, eddig valahogy ezt egyáltalán nem hangoztattátok, bohócot csináltok magatokból 🙂
@MACISAJT: írjanak ki pályázatot, ha annyira jó az orosz ajánlat, biztos megnyerik 🙂
@MACISAJT: nem tud, ugyanis az elvtársaid nem is kértek ajánlatot senkitől, csak szovjet barátaitoktól 😉
@MACISAJT: ja és arról nem is beszélek, hogy nem véletlen titkosították 30 évre ezt a kitűnő ajánlatot 🙂
@♔bаtyu♔:
A franciák úgy jutottak volna az erőmű birtokába, hogy a magyar kormány felépíti dupla áron, egy francia állami cég pedig utána visszalízingeli féláron, mert ugye az állam nem jó gazda. Aztán IMF hitelből fizetik 199 évig a franciák garantált extraprofitját. Jóvátételként még visszakapják a kajajegyeket is és Gyurcsány kijárja Putyin haverjánál a dugába dőlt francia hadihajó bizniszt:)
@sanyix: Te direkt adod a hülyét? Ja, már “Viktorom”. Ne személyeskedj b+, mert az nekem is megy. Ha nincsenek érveid, le lehet lépni.
Mert az, hogy Orbán is mindent tudott az SZDSZ-ről és ezért nem készítették ki, az kurvára nem érv.
@_most_: Ezt aláírom, csakhogy a dossziék nem Simicska, hanem az SZDSZ és MSZP kezében vannak.
Vajon 1998-ban miért nem sütötték el ezeket?
@Tudományos libsizmus: A ballibsik itt örömködtek volna egy 15%-os infláció mellett, hogy milyen olcsó az IMF hitel kamata, csak 7%. Euróban!!
@♔bаtyu♔:
Ja:)
@Tudományos libsizmus: jaja, bezzeg az oroszok, mindig is a korrektségükről voltak híresek, nyilván nem is éri meg nekik az erőmű építése, csak a jószívűség vezérli őket 🙂
@♔bаtyu♔: orosz hitel is euróban van, 5%-os kamattal, miközben az alapkamat mindenhol 0% körüli már, tuti biznisznek tűnik 🙂
@♔bаtyu♔: tudom neked semmi sem érv, ami nem neked, és imádott viktorodnak ad igazat. Ha viktor azt mondaná, hogy a fű kék, te is azt mondánád. És én azt mondanám hogy nem kék, nézz ki az ablakon, te azt mondánád hogy “ez nem érv” :))
Pedig ez bizony így megy, az emberek tudnak néha egymásról mocskos titkokat (főleg a politikában), és így tartják sakkban egymást. Elvégre az ingatlan mutyiknál is a maszopos ellenzék, sem régebben a fütyiszes ellenzék nem vett észre semmit…
Így van ez, csak akkor tűnnek fel a mutyik amikor egy harmadik személy beleköp az összkomcsi mutyilevesbe, és már mindenhonnan a mutyiról szóló hírek folynak.
Az is árulkodó hogy a naaagy “antikomcsi” 2/3-od nem hozta nyilvánosságra az ügynökaktákat.
@_most_:
Persze, hogy megéri nekik. Miért baj az?
Az orosz és a nyugati között az az egyik különbség, hogy a nyugati addig nem nyugszik, amíg a legutolsó csepp véredet is ki nem szívta. Az orosz ezzel szemben slendrián gyarmatosító. A ruszkiknak sikerült eddig egyedül az a mutatvány, hogy a gyarmataikon jobb élet volt, mint otthon az anyaországban.
Na mindegy, talán ebből nem arra kívánsz következtetni, hogy Putyin faszát szopom. Persze erre fogsz következtetni, úgyhogy valóban mindegy.
@Tudományos libsizmus: igaz, a szocialista országokban mindig is magasabb volt az életszínvonal, mint a hanyatló Nyugaton 🙂
@MACISAJT: “A többség meg köp egyet”
No, életedben először igazat írtál. Tőletek, az elmebeteg, tolvaj vezéredtől, meg a közpénzből kitömött oligarcháitoktól a többség valóban csak köp egyet.
@_most_: De csak mert a Nyugaton a szexualitas volt az opium
@_most_:
De nagy marha vagy te baszod. “… mint otthon az anyaországban” áll a szövegben, te félanalfabéta.
Ezt a minden szót minden mondatból kicsavarunk technikát direkt ilyen faszom libsiknek szervezett központi tanfolyamokon tanuljátok haver?
@sanyix: Jól van takarodj gurcsánycsicska a picsába. Nyilvánvaló, hogy ha Orbán spicli lett volna, már hússzor feldobták volna, igazolásokkal, de te b+ mégis itt kínlódsz és mivel érveid nincsenek, személyeskedsz. Na húzz a gecibe b+.
@_most_: Ezzel kurvára nem ezt mondta. Te ennyire ostoba vagy?
@Tudományos libsizmus: Ez nem csavar ki semmit, egyszerűen nem értette. Túl összetett volt neki a mondat.
@♔bаtyu♔:
Erre nem gondoltam hirtelen, de mondasz valamit.
@Tudományos libsizmus: hol étek jobban az nszk-ban vagy az ndk-ban?
Teljesen hülye szegény.
@Tudományos libsizmus: nézd meg most, hogy élnek az orosz befolyási övezetben lévő országokban és hogy az EU-ban, ennyi.
@_most_: te okos gyerek! Ő csak azt mondta, hogy az orosz megszállási övezetben a megszállt országokban magasabb volt az életszínvonal, mint maguknál az oroszoknál, mint az USA által megszállt országok többségében az USA-nál.
Nem pedig azt, amiről te gondolod, hogy írta.
Azért az elmondható, hogy aki ma jobb oldalon politikailag valaki, Orbán, Vona, stb., az biztos, hogy nem volt ügynök, mert ha azok lettek volna, akkor rendesen rámásztak volna rájuk a ballibsik már a bankadókor, illetve annak idején a választás előtt.
@♔bаtyu♔: Almat a kortevel. Az USA altal “megszallt” orszagokban (merthogy ilyen ugyan nem volt) az eletszinvonal joval magasabb volt, mint barmelyik az oroszoka altal megszallt teruleten. Igen, az USA-ban meg meg magasabb. Az oroszoknal meg meg alacsonyabb. Akkor most mit is akarsz mondani?
@Szelid sunmalac: Először is baromság, mert pld. Haitinél és pár Dél-amerikai bábállamban szerintem még az oroszok is jobban éltek, de itt nem ez a lényeg.
Leírom, mert ahogy látom, neked sem egyszerű.
Az oroszok által megszállt országokban az volt a jellemző, hogy magasabb volt az életszínvonal, mint az oroszoknál.
Az USA által megszállt országokban soha nem volt magasabb az életszínvonal, mint az USA-ban, tehát később sem vált magasabbá legalábbis a megszállás időtartama alatt.
Pont, tehát NEM történik meg egyéb jellegű összehasonlítás.
bábállamban=bábállamnál
@Szelid sunmalac:
USA által megszállt ország volt. Németország és Japán. Németország 1955-ig, Japánban nem tudom, meddig. Nyugat-Berlinben 1994-ig amerikai megszállás volt (Berlinnek önálló státusza volt, hivatalosan nem volt része egyik Németországnak sem). 1989-ben saját szememmel láttam amerikai katonai rendészetet nyugat-berlini utcán intézkedni nem amerikai katonákkal, hanem járókelőkkel szemben.
Lényegtelen különben.
Lajosunk össze-vissza vagdalkozik, mióta nem az ő elképzelései alakulnak a dolgok.
Nem kell foglalkozni vele és nem szabad elhinni, amit mond.
“Simicska Lajos vasárnap a Mandiner portálnak adott interjúban azt állította, hogy Orbán Viktor miniszterelnöknek – közös sorkatonai szolgálatuk idején – jelentenie kellett róla, de előre megbeszélték, mit fog írni a kormányfő.
A Miniszterelnökség reakcióként Orbán Viktor egy korábbi, képviselői írásbeli kérdésre adott válaszát küldte el, amelyben a kormányfő csatolt dokumentumokkal alátámasztva írja, hogy megpróbálták beszervezni, de visszautasította.”
Ezért van ez a hiszti a ballib médiában. Jelentenie kellett, de előre megbeszélték mit fog jelenteni.
Az külön röhej, hogy a szocialisták követelik:
“Molnár Zsolt, az Országgyűlés nemzetbiztonsági bizottságának szocialista elnöke hétfőn kezdeményezte, hogy Orbán Viktor miniszterelnök adjon tájékoztatást a testület soron következő ülésén “
Na most eleve azoknak kellett jelenteni, akik most szocialisták címen ott üldögélnek Molnár Zsolt mellett. Eleve ők szerveztél a bulit.
Mintha 20 év múlva egy demokráciához alkalmazkodó náci utódpárt vonná felelősségre a zsidókat, amiért bevezették a kápó rendszert a munkatáborokba és Kohn képviselőjelölt nyilatkozzon, miszerint ő nem volt kápó.
@♔bаtyu♔:
:DDD
Az utolsó mondatból itt most mi lesz, te jó ég:DDD
El sem megyek, ezt kivárom.
@Tudományos libsizmus: ezzel mit akarsz mondani a németek, meg a japánok éheznek az amerikai megszállás miatt 😀
@♔bаtyu♔: véletlenül nem a kgb-s Putyinnak kellett jelenteni, aki most a legnagyobb barátotok 🙂
@♔bаtyu♔: (“Simicska Lajos vasárnap a Mandiner portálnak adott interjúban”)
Ez meg a másik…
Rég feltűnt a jobboldalon a mandiner khmmm, szóval neokohn irányvonala.
De hát “az jobboldali” , szólt a besorolás.
Miközben , véletlenül persze, ahogyan a mostani simicska fröccsentés, az ” Index-alapító Gerényi Gábor, a Mandiner résztulajdonosa” …
@MACISAJT: jaja, mindenki ellenség, aki nem nyal be tövig Orbánnak, szánalmasak vagytok 🙂
@laci_52: (“Lajosunk össze-vissza vagdalkozik, mióta nem az ő elképzelései alakulnak a dolgok.
Nem kell foglalkozni vele és nem szabad elhinni, amit mond.”)
Mondhatod te ezt az agyonvert ballibáknak…:-)
Ők már, ha Orbánról van szó, a 17 évig általuk stabilan gyűlölt simicskának is hisznek..:P
Szerintem ha Adolf Hitler/Otto Skorzeny/Eichmann trió valamelyike feltámadna és közölné hogy személyesen Orbán deportálta a zsidókat…
még annak is hinnének.
Muhaha.
@♔bаtyu♔: Én is voltam katona a cuclizmus idején, mégsem kellett jelentenem senkiről senkinek. Az a kérdés, Orbánnak miért “kellett” jelentenie a katonatársairól és kinek. Simicska pontosan tudja mit beszél, nem lehet egy kézlegyintéssel elintézni.
@nu pagagyí:
http://www.miniszterelnok.hu/attachment/0016/15745_vadai_agnes_irasbeli_valasz_2012.04.05..pdf
@MACISAJT: Neked az sem tűnik fel, hogy a vezér úr éppen kiárusítja az országodat, a vevők közt meg csupa rossz arcú alak tolong: diktátorok, arabok, kínai maffiózók, offshore cégek mögé bújt hazai bűnözők, na meg az Orbán família és strómanjai. Leegyszerűsítem számodra a dolgot: Orbán rossz ember, Simicska jó ember.
@nu pagagyí: meg ügye a rendszerváltás után nem ívelhetett volna fel így a politikai karrierje, ha nincs beszervezve.
@nu pagagyí:
De hiszen az a mantra, hogy kommunizmust épít, mert államosít. Akkor ezt most kérlek, magyarázd el nekünk, mert nem vagyunk ideológiailag elég képzettek: kiárusít, vagy államosít?
@Tudományos libsizmus: egyszerű, államosít, majd eladja haveroknak.
@_most_:
Várom a konkrét esetek felsorolását. Valahogy így:
1.) …
2.) …
3.) …, stb.
Érted.
Egymilliárd dollárban fogadok bárkivel:
1.) Manyup!!!
@Tudományos libsizmus: Megnéztem az általad linkelt dokumentumokat. Van benne egy irat a vége felé III/IV-3 fejléccel, amelyben Orbán operatív kapcsolatként szerepel sorkatonaságának ideje alatt. A kapcsolat pedig nem különleges esemény miatt (a nyomtatványon példaként az elutasítást vagy dekonspirációt nevezik meg), hanem Orbán leszerelésével szűnt meg.
Simicska erről nyilatkozhatott. Orbánt beszervezte a III/IV (kiguglizva) Katonai Elháritó Csoportfőnökség, ezért kellett jelentenie a katonatársairól. A nyilvánosság előtt folyó gerinctelen, sunyi viselkedését elnézve, a nem haverokról jelentett is.
@nu pagagyí:
“A nyilvánosság előtt folyó gerinctelen, sunyi viselkedését elnézve, a nem haverokról jelentett is.”
Ez a te magán szoc. problémád.
Ügynökvád: Orbán szerint Simicskából a sértettség beszél
ÉS SIMICSKA KIKET FIGYEL, FIGYELT MEG ???????
A BIBÓ-KOLLÉGISTÁK MINDEGYIKE ÜGYNÖK IS ! :o)))))
A LEGIZGALMASABB VISZONT EÖRSI MÁTYÁSKA, MOST ATV-N !
Ő CSAK A VOLT SZOCI ORSZÁGOKBAN DOLGOZIK INTENZÍVEN….POLITIKAI VONALON…..SAJÁT ELMONDÁSA SZERINT…..NNNA ! MIT IS ??? MIT IS ????? :o)))))))))))))
@Tudományos libsizmus: A keményen lopó párt tagjaként biztosan profitálsz valamit a mutyirendszerből. Azért ez a kitartott kurva státusz sem tart örökké, könnyen szottyadtnak minősíthetnek, pedig te még szopnál.
@kvadrillio: ..gynökökm márpedig nincsenek is !
MA MÁR….CSAK…..AZ….NSA-K VANNAK…UGYE !!! :o)
@nu pagagyí:
Ez igen. E parádés érvelés láttán mostantól eleve bizonyítottnak tekintek mindent, amit a libsik mondanak:)
@Tudományos libsizmus: Azért államosít, hogy problémamentes árut tudjon elpasszolni Putyin elvtársnak, egykori tartó tisztjének. Putyin elvtárs sem szereti, ha hőzöngő résztulajdonosok, követelőző dolgozók nehezítik a profit kifacsarását.
@Tudományos libsizmus: Látom, nem nézted át az általad belinkelt iratokat, így csak az egyéb rovathoz fűzött megállapításodra reagáltam. Téged valami miatt nem zavar Orbán. Remélem, sikerült eltalálnom az okát.
Simicska Úr! Igaza van.Kicsi Viktorról ki kell pakolni mindent.Eleget grundolt màr össze az Orbàn család és sokat àrtott a nemzetnek ez a felcsuti volt jelentgető csalàd.( àllitolag Anikó apja is jelentgetett ).
@nu pagagyí:
Ennyi:
index.hu/index2/#bloghu/spiler/2015/03/09/5-eszrevetel-simicska-ugynokvadjarol
Az index hozza, nem a kuruc. Némi józan ész kérdése az egész.
@nu pagagyí:
Ilyet is mutatok, szintén az indexről:
http://www.origo.hu/itthon/20150309-felrobbantotta-a-parlamentet-simicska-lajos-ugynokvadja.html
Tehát nem elfelejteni: mostantól szeretni Simicskát és utálni Fodort.
Orbán + Lévai = egy komcsi és egy 3/3 as gyerekének a házassága. Orbánt az MSZMP tenyésztette ki álellenzékinek, aki majd megvédi a komcsi és 3/3-as elvtársait amikor kell. Orbánékra a komcsik saját maguk vigyáztak:
jelentések:
Ők pedig tudják ezt, Orbán és Lévai Anikó különösen. Mindenről előre értesülnek, nevetve, viccelődve, „bátor kritikával” és gúnyos megjegyzésekkel fogadják a rendőri intézkedéseket, mert biztosak lehetnek benne: bármi történik, bántódásuk nem eshet. Ezt nem egyszer nyíltan hangoztatja Lévai Anikó, akinek a magabiztos mondatai sorra megjelennek az állambiztonsági jelentésekben
Ha valakinek a tagok közül összeütközése van a törvénnyel, rendőrséggel, ha valakit ki kell hozni a börtönből, Horváth elintézi. A doktornő (Lévai Anikó, – a szerk.) elmondta, hogy nem számít, ha esetleg lázításért vagy valami másért letartóztatnák a vőlegényét (Orbán Viktort, – a szerk.), mert Horváth azonnal intézkedne és a vőlegénye azonnal szabadulna.
@♔bаtyu♔: na igen, hát nincsenek érvek mi? 🙂 Ideges vagy hazaáruló komcsikám? Ennek örülök, imádom ha az ilyen tetű bunkó 1 bites fanatikus majmok idegesek.
A gyurcsányozásba segítek, őt én is nagyon “szeretem”: gyurcsány egy hazaáruló pszichopata sunyi féreg… mint a viktorod… és te bolsikám 🙂
@Tudományos libsizmus: a spíler már rég óta a ti összkommunista szekereteket tolja, és egy ideje ki is teszik a címoldalra. Tehát hogy is van az az “index csak “libsi” ájvékolást rak ki a címoldalra”? 🙂
A Soros által pénzelt Orbán oxfordi kiképzését is a legfelsőbb komcsi elvtársak engedélyezték.
Az engedélyt persze megkapta, mert akkora üldözött ellenzéki volt Orbán, hogy az MSZMP minden kérését teljesitette.
Ugye emlékszünk még erre? :
internetfigyelo.files.wordpress.com/2012/04/orbc3a1n-hc3a1lc3b3zata.jpg?w=468&h=316
Az meg a szoksásos gyerekes hárítás, hogy “a nyugat nem hagyná, hagyta volna….”..stb
25év alatt divat volt mindenre ezt mondani, aztán rendre kiderült, hogy jé, hát nemisegészen.
@MACISAJT: Talán pont ezért indul harcba maga Simicska, mert tisztában van vele, hogy egy hirtelen fordulatot (a maradék) alkalmazottak sem vennének be. Akik nyilván nem személyes Lajalitásból, vagy pláne “ideológiai” meggyőződésből “tartanak ki mellette”, hanem talán csak megszokásból. Esetleg még nem kaptak megfelelő ajánlatot. Szerintem hamarosan lehúzhatja a rolót a Simicska médiabirodalom is. Pedig alapjában véve kár érte: évtizedes brandek (az MN meg évszázados), aztán itt a vége egy személyes sértődöttség okán.
@♔bаtyu♔: Pontos. Simicskának teljesen elgurult, és addig jó (neki), amíg Orbán nem veszi fel a kesztyűt. Nem arra gondolok, hogy “elüti egy autó”, de biztos lenne/lesz/van olyan terhelő adat 5 éven belülről – nem 30 éves népköltészet -, amivel jogilag is meg lehet fogni.
@Szelid sunmalac: “Honnan veszed, hogy Brusszel vagy Washington nem tud rola, hogy zsaroljak? Csak epp nekik sincs bizonyitekuk.”
Ne vicceljünk már! Szaddam (nem létező) vegyi fegyverei miatt indult a teljes amerikai flotta. Aztán azóta is töretlenül folyik a “demokráciaexport”, mérsékelt sikerrel – ahogy az ábra mutatja, de ez másik sztori…
@Ylim: “ha nem lesz pénzügyileg pozitív hatása a nyomásgyakorlásnak, akkor legkésőbb a választások előtt valószínűleg ledobja az atomot.”
Ehhez már késő, pénzügyileg pozitív hatása (számára) nyilván nem lehet a dolognak. A kérdés csak az, van-e wunderwaffe a tarsolyában – mert minden bizonnyal ledobná, ezek után nem is kérdés -, vagy kimerül egy bőséges vasárnapi babgulyás okozta természetes biológiai fegyverzetben.
@Szelid sunmalac: “es bizony a kormany jo resze volt mszmp tag votl, vezeto beosztasban.”
Konkrétan?
@Sexual Harassment Panda: Illúzió. Nyilván ő maga sem ebben az irányban indul(t). Egyszerű (másképpen: primitív) bosszúvágy.
@Tudományos libsizmus: Pontos. Még annyit, hogy a “liberálisoktól” szerintem nincs miért tartani, az SZDSZ kinyírta a lehetőségeiket örökre. Még akkor is, ha most Fodor voltaképpen mentegeti Orbánt Simicskával szemben. 🙂
@Vállalhatatlan fordulat: Simicskához meg főleg nincs, pláne ilyen antré után.
@recommented: Mindegy is: eddig ugye 3 miniszterelnököt hoztak: 1 pufajkást, 1 SZT tisztet, meg 1 ideológiailag fűtött, zavarosban halászó csúcsra kapaszkodott senkiházit. (Ja, + 1 Bajnait, előbbi örökös elv- és üzlettársát.)
@recommented: “nyilvánvaló volt, hogy a Hír TV, a Magyar Nemzet és a Lánchíd rádió sem objektív, hanem irányított hírforrás.”
Vagy talán mégse? – mint az ámbra mutatja.
@_most_: Mindenki tudta, hogy az orosz ajánlat a nyerő:
http://www.origo.hu/itthon/20140124-a-paksi-bovites-elokeszitesenek-hattere.html
@_most_: Tegyük hozzá: Simicska cégeinek nem lett volna rossz üzlet Paks, most is dolgoznak a régi blokkokon. Valami azt súgja, nem lesz ez mindig így…
@MACISAJT: Érdekes, hogy elült a Simlicskázás. :))
@_most_: Teljes tévedésben vagytok. Volt valamiféle francia ajánlat (amit az oroszok megtudtak).
Maga az orosz-magyar államközi szerződés amúgy nyilvános, annyira, hogy parlamenti döntés is volt róla:
http://www.parlament.hu/irom39/13628/13628.pdf
Amúgy meg van ilyen is:
http://www.portfolio.hu/vallalatok/energia/meglepo_fordulat_amerikai_ceg_is_beszallhat_a_paksi_bovitesbe.210963.html
@_most_: Az erőművel kapcsolatban bizony voltak (Putyinnal szembeni) kritikus hangok az “orosz érdekek” mentén:
civilhetes.hu/orosz-velemeny-Paksrol-Orban-a-masodik-Lukasenka
Ez amúgy a Gurmai gyerek blogja, ha jól tudom – igaz többszörös utánközlés -, viszont vicces benne látni az abszolút ontop korabeli Simicskázást. :)))
Végigolvastam ezt a szendamondja baromságot. Minden szava arany, de legalábbis rádiókabaréba való 1 az 1-be. Hogy ne legyünk teljesen elveszve a szerző álláspontjával kapcsolatban: egy őszinte, kőkemény gyurcsányista: 🙂
szendamondja.wordpress.com/2011/09
Hogy ontop is legyen (onnan):
“Hát eszeteknél vagytok ti, avagy megvett titeket a Simicskapuchos Oligarchia?”
:))))
@Balt: Nem is hiszem, hogy Simicska miniszterelnök akar lenni.